Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm

1. Data: 2003-06-29 10:03:25

Temat: Głosowanie nad nowym opisem grupy wegetarianizm
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz R Surmacz" <t...@n...adm.usenet.pl> napisał w
wiadomości news:CFV1-pl.soc.wegetarianizm-0306a@usenet.pl...
> Poniższy tekst to zachęta do wzięcia udziału w głosowaniu nad
> zmianą statusu grupy usenet news. Więcej informacji na temat sposobu
> powstawania grup w hierarchii pl.* można znaleźć pod adresem
> http://www.usenet.pl/
[...]

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> napisał w wiadomości
.18...
> Trudno wprost uwierzyć, że to slawek wysyła takie teksty na grupy
> juznetowe:

> najblizsza grupa sekciarzy jest na plocmanie. a wasz swiat chorych urojen
> guru z ciechocinka nie interesuje osob zdrowych na umysle, moze z
> wyjatkiem psychiatrow. ;))))))))

Ale Tobie Peyton, ani żadnemy innemu krytykantowi nikt NIE ZABRANIA
dyskutowania z optymalnymi jak to nazwałeś "sekciarzami", mimo, że nie mamy
żadnego opisu naszej grupy. Każdy może na niej pisać i krytykować jeśli
potrafi sensownie uzasadnić swoje racje. My się krytyki NIE BOIMY!
Wy natomiast chcecie stworzyć w useniecie zwykłą wegetariańską SEKTĘ!
Forsując ten nowy opis grupy, odcinacie się od wszelkich apeli do rozumu.
Wiadomo - religia nie ma z rozumem nic wspólnego.

Być może Wam się uda stworzyć w usenecie taki inkubator polskich sekt i
hodowania narybku nowych ofiar do leczenia przez upadającą już i tak polską
służbę zdrowia.
Być może Wam się uda stworzyć tę pułapkę dla nowych, najczęściej jeszcze
bardzo młodych, niedojrzałych ofiar chorób wynikających z diety wege i
głodówek (np. anoreksja, bulimia, otyłość, zaburzenia hormonalne itd.)
dzieci i młodzieży którą będziecie mogli sobie do woli urabiać na grupie
wege i karmić ich pięknymi mirażami sekciarskich wzji.
A każdy trzeźwo myślący będzie w majestacie prawa usenetowego wywalany z
hukiem z grupy wegetarianizm, która będzie tylko dla chwalących i
mantrujących wszystko co wege.
Marcin Cooler! Dałeś piękny popis jak twórca nowego sekciarskiego opisu
grupy. Juz teraz nareszcie wiem, kim naprawdę jesteś...

Mam nadzieję, że społeczność usenetowa Wam na to nie pozwoli, byście
zakładali sekty w usenecie!

A jeśli pozwoli - to na grupie p.m.dieta zaczniemy pisać co o Was myślimy
i Waszej diecie wegetarianizm, hodującej polskich sekciarzy.
Czytać grupę wegetarianizm i tak zabronić nam nie możecie.
I nie sądzę, by rodzicom dorastającej młodzieży było obojętne, jak się żywi
ich dziecko. Bo gdy się ono rozchoruje, to rodzice będą płacić za błędy
swoich dzieci. Co zasiejecie - będziecie zbierać.

Krystyna

2. Data: 2003-06-29 10:19:42

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdmdhl$i06$1@news.onet.pl...

> A jeśli pozwoli - to na grupie p.m.dieta zaczniemy pisać co o Was myślimy
> i Waszej diecie wegetarianizm, hodującej polskich sekciarzy.

Chyba ci slonce zaszkodzilo. Zazyj chlodnej kapieli.

> [...]
> ich dziecko. Bo gdy się ono rozchoruje, to rodzice będą płacić za błędy
> swoich dzieci. Co zasiejecie - będziecie zbierać.

Rozwolnienia, bole miesni, krosty na skorze, lamiace i rozdwajajace sie
paznokcie, bole w klatce piersiowej, gruzlica, itd. Te akurat (i inne)
zbiory mozna podziwiac od zaraz, na grupie dieta.optymalna.

3. Data: 2003-06-29 10:21:47

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdmdhl$i06$1@news.onet.pl...

> Mam nadzieję, że społeczność usenetowa Wam na to nie pozwoli, byście
> zakładali sekty w usenecie!

Mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe z tego, iz piszac w ten sposob lamiesz
regulamin glosowania?

"Jakakolwiek agitacja za lub przeciw zmianie statusu grupy prowadzona w
trakcie
głosowania może polegać wyłącznie na wskazaniu tego artykułu CFV, który
jest jedynym i definitywnym źródłem informacji na temat tego jak głosować."

4. Data: 2003-06-29 10:29:56

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bdmdhl$i06$...@n...onet.pl...

> [...]
> ich dziecko. Bo gdy się ono rozchoruje, to rodzice będą płacić za błędy
> swoich dzieci. Co zasiejecie - będziecie zbierać.

Plomienne wystapienie. Ale poki co, to Ty siejesz. Czytuje
pl.soc.wegetarianizm i Twoje na tej grupie wystapienia i nie rozumiem po co
wchodzisz oknem tam, skad wyrzucaja Cie drzwiami. Nie jestes wegetarianka,
pojecie o tej diecie masz mgliste i tylko sobie dowcipkujesz. Po co? Ciesze
sie, ze zywisz sie w sposob dla Ciebie optymalny, ze jestes zdrowa i pelna
energii - ale przyjmij, ze ja na diecie wegetarianskiej czuje sie dokladnie
tak samo zdrowa i pelna energii i nie mam ochoty na czytanie wymyslen o
pryszczatych i slabowitych wegetarianinach. Mam nadzieje, ze zmiana opisu
stanie sie faktem i wreszcie pl.soc.wegetarianizm stanie sie grupa
informacyjna, a nie pobojowiskiem.

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2003-06-29 10:50:39

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
03.jasien.net...

> Mam nadzieje, ze zmiana opisu
> stanie sie faktem i wreszcie pl.soc.wegetarianizm stanie sie grupa
> informacyjna, a nie pobojowiskiem.

Apeluje o cisze przedwyborcza :)

6. Data: 2003-06-29 11:39:47

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
03.jasien.net...

Mam nadzieje, ze zmiana opisu
> stanie sie faktem i wreszcie pl.soc.wegetarianizm stanie sie grupa

To ja Ci zacytuję jak wygląda wymiana informacji teraz na grupie. W dyskusji
występują wyłącznie wegetarianie.

W pierwszym poście o temacie:
"Jaka polska strona wegetariańska jest najsławniejsza?"
z dnia: 2003-06-26

Użytkownik "Stanislaw" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

"mam na mysli najczesciej odwiedzana itp - cos ala glowny vortal
wegetarianski?
ktos sie orientuje? nie moge zidentyfikowac,, jesli kilka ladnych
ale.. nie wiem :( ...

pozdro
stach:

Nasza mądrość zbiorowa :)

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" :

> www.optymalni.pl ?

Też zbiorowa.
BTW widziales, ze Nasz Doktor wymienił Kropkę na Dywiz?
teraz sie pisze: W imieniu Pana Dr-a Jana Kwaśniewskiego

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bdfp13$iam$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Wiesz, trzeba bylo sie dostosowac, bo na dole strony stoi:
> "Wszelkie zapytania i uwagi dotyczące witryny internetowej
> prosimy kierować do pana mgr inż. Tomasza Kwaśniewskiego."
>
> Moze oni czlonkami PAN zamiaruja zostac?

> prosimy kierować do pana mgr inż. Tomasza Kwaśniewskiego."

Yhm, ale w odmianie (do magistra) to się właśnie stawia kropkę do mgr. inż.
Ale sie tych kropek przyczepiłam, hłe hłe...

> Moze oni czlonkami PAN zamiaruja zostac?

Ależ Panie Marcinie, co też Pan!

--

w wiadomości news:bdfqa5$ikb$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Daj im troche czasu. Przeciez juz dzis kilku optymalnych wie, kiedy po dr
> nie stawiac kropki. A na kreseczka-e opuscmy zaslona'e milosierdzia.

> Wodzu ;)

Użytkownik "Peyton" <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> napisał w wiadomości
.18...

Sanvean wrote:

> www.vege.pl

Jeden Sprawiedliwy !

puchaty

Sanvean wrote:

> Ałaaa!!
>
> Trzeba człowiekowi pomóc, bo jak zwykle pyskówka dryfowała na
> niepoznane scieżki wyobraźni grupowiczów ;-)

No właśnie! A Ty się wychylasz ;-)

puchaty

No więc Karolino, jak Ci się podoba wymiana informacji między
wegetarianinami na tematy ściśle wegetariańskie?
Wymiana ta miała miejsce między głównymi i właściwie zajmującymi 90% miejsca
na grupie "wegetarianizm" jej uczestnikami.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2003-06-30 06:30:11

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a) w
wiadomości news:bdmelt$rc2$1@inews.gazeta.pl:

> Mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe z tego, iz piszac w ten sposob
> lamiesz regulamin glosowania?

Ciekawe, że agitują tylko przeciwnicy zmiam. Obawiają się czegoś? :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)