Głosujmy na ludzi!

1. Data: 2016-01-31 20:21:11

Temat: Głosujmy na ludzi!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie na ideologię, ale na ludzi, jak mawiał Lenin ;-), "najważniejsze są
kadry"
Nie chodzi o to, czy to my was czy wy nas, ale czy ktoś jest dobrym
człowiekiem.
Na przykład Kaczyński jest dobry i ludzki.
Nie głosujmy za to na cyborgów jak JKM.

2. Data: 2016-01-31 20:27:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
[...]

Weź leki bo rzygać się chce, ale masz racje Kaczyński jak Lenin wprowadza dyktaturę
proletariatu. Różnica jest taka...
Marks....wszyscy będziemy równi i wspólnie rządzli.
Lenin...muszą być ci co będą rządzili w imieniu towarzyszy, ludu pracującego.
Stalin...wszyscy co się z nami nie zgadzają bo prawda jest w partii, a partia wie
najlepiej za wszystkich, są wrogami kraju rad.

3. Data: 2016-01-31 20:38:27

Temat: Re: Głosujmy na ludzi!
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 20:19:16 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> Nie na ideologię, ale na ludzi, jak mawiał Lenin ;-), "najważniejsze są
> kadry"

Zupełnie błędnie sobie interpretujesz to powiedzenie... Owe "kadry" to nie mieli być
ludzie, tylko DZIAŁACZE. Czyli kto? - jednostki ślepo wykonujące polcenie tzw WŁADZY.
:-/

4. Data: 2016-01-31 20:39:23

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 20:38:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Zupełnie błędnie sobie interpretujesz to powiedzenie... Owe "kadry" to nie mieli
być ludzie, tylko DZIAŁACZE. Czyli kto? - jednostki ślepo wykonujące polcenie

polecenia

> tzw WŁADZY

i definitywnie wykluczający w swej działalności czynnik tzw ludzki.

5. Data: 2016-01-31 20:43:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

ludzie, tylko DZIAŁACZE. Czyli kto? - jednostki ślepo wykonujące polcenie tzw WŁADZY.

O dokładnie to tak jak w Pis, no nareszcie dostrzegłaś że wymiana pisu to wymiana na
lojalnych a nie rzetelnych.

6. Data: 2016-01-31 20:45:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 20:39:24 UTC+1 użytkownik XL napisał:

być ludzie, tylko DZIAŁACZE. Czyli kto? - jednostki ślepo wykonujące polcenie

> polecenia

> i definitywnie wykluczający w swej działalności czynnik tzw ludzki.

I dlatego należy TĘPić postkomunę szerzącą się w takich partiach jak PO i partia
Petru.

7. Data: 2016-01-31 20:50:34

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:38, XL pisze:
> Zupełnie błędnie sobie interpretujesz to powiedzenie... Owe "kadry" to nie mieli
być ludzie, tylko DZIAŁACZE. Czyli kto? - jednostki ślepo wykonujące polcenie tzw
WŁADZY. :-/

Chyba masz rację, znając Lenina to właśnie tak
A już myślałem że Lenin powiedział jeszcze coś mądrego oprócz : "czytać,
więcej czytać!" ;-)

8. Data: 2016-01-31 20:58:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cytowany tekst -
I dlatego należy TĘPić postkomunę szerzącą się w takich partiach jak PO i partia
Petru.

Przecież masz leninowską wymianę w Pisie, na stanowiskach lojalne psy, nawet
prezydent jak striptiserka, Kaczka strzeli z palców a ten się rozbiera, tfu
podpisuje.

9. Data: 2016-01-31 20:59:42

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:45, XL pisze:
> I dlatego należy TĘPić postkomunę szerzącą się w takich partiach jak PO i partia
Petru.

Masz rację co do Lenina, więc skoro się z tym zgodziliśmy, idźmy dalej,
A więc Kaczyńskiego cenię nie jako szefa partii ale jako człowieka,
człowieka, który bardzo wiele przeszedł.
Ostatnio bardzo zbrzydli mi cyborgowie, choć wydają się atrakcyjni:
"mieć po swej stronie takiego to pewny sukces"
I tak najważniejsze jest to czy człowiek jest dobry, Nie jest ważne czy
cesarz ma wiele władzy, ale czy jest dobry. Wiedziała o tym Konopnicka:
https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/o-krasnoludk
ach-i-sierotce-marysi.html
Widząc tedy tak srogą i nieutuloną żałość, zamyślił się Podziomek i znów
wąs siwy szarpiąc, w ziemię patrzył. Wreszcie rzekł:
-- Ha, kiedy tak, to nie ma co, tylko trzeba iść do królowej Tatry. Ta
jedna poradzić może!
Podniesie na to prędko Marysia oczęta, dwie modre gwiazdy, w których
nadzieja zatliła, i spyta:
-- A dobraż ona?
-- Nad wiek widzę roztropność w tobie -- odpowie Podziomek na to -- iż nie
pytasz pierw, czy mocna, ale czy jest dobra. Cóż bowiem jest moc wszelka
bez dobroci? Nic i mniej jeszcze!
------------
Nawiasem mówiąc, przypomina to dzisiejszą Ewangelię "choćbym mówił językami"

10. Data: 2016-01-31 21:10:43

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2016 o 20:59, zdumiony pisze:

> [...]
> pytasz pierw, czy mocna, ale czy jest dobra. Cóż bowiem jest moc wszelka

Wniosek: jak są małe dzieci, można im czytać Konopnicką. Nie dawać im
japońskiego badziewia, czy bajek w rodzaju mrówka i konik polny - potem
gdy takie dziecko dorośnie to wykoleguje rodziców jak ta mrówka.

Lewica oszalała
Religia czy geny?
Słowianie - dla Jakuba
Re: nie tylko dla globa- polecam, ciekawe
Odwet?