Gniazdka łazienkowe podwójne

1. Data: 2005-12-19 22:26:15

Temat: Gniazdka łazienkowe podwójne
Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos orientuje się, która z firm produkuje gniazda elektryczne
łazienkowe, ale podwójne - na dwa kontakty. Oczywiście chodzi o takie gnizda
które pasują do pojedynczych puszek i bynajmnie nie sa nadtynkowymi.

Pozdrawiam

Robert

2. Data: 2005-12-19 23:34:52

Temat: Re: Gniazdka łazienkowe podwójne
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że nie znajdziesz, przynajmniej IP44.
JaC

> Czy ktos orientuje się, która z firm produkuje gniazda elektryczne łazienkowe, ale
podwójne - na dwa kontakty.
> Oczywiście chodzi o takie gniazda które pasują do pojedynczych puszek i bynajmnie
nie sa nadtynkowymi.

3. Data: 2005-12-20 11:31:07

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Dec 2005 23:26:15 +0100 I had a dream that robert <...@w...pll> wrote:
>Czy ktos orientuje się, która z firm produkuje gniazda elektryczne
>łazienkowe, ale podwójne - na dwa kontakty. Oczywiście chodzi o takie gnizda
>które pasują do pojedynczych puszek i bynajmnie nie sa nadtynkowymi.

Podtynkowych podwójnych, wchodzących do pojedynczej puszki, hermetycznych
(łazienkowych) nie ma. Zostają Ci pojedyncze, natynkowe albo kucie :)

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2006-01-20 13:54:54

Od: Demontiren <d...@u...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Podtynkowych podwójnych, wchodzących do pojedynczej puszki, hermetycznych
> (łazienkowych) nie ma. Zostają Ci pojedyncze, natynkowe albo kucie :)

potwierdzam. nie znalazłem i kułem ... :(

Pozdr
Marcin

Kleje, gipsy, farby, lakiery
gdzie szukać współpracy z dekoratorami wnętrz?
Ulga budowlana a klimatyzator
dom ciepły, pasywny albo 3 lub 5 litrowy
suszarka sufitowa