Goła du..

1. Data: 2001-07-05 11:00:21

Temat: Re: Goła du..
Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> writes:

> OK, wiec w _tym_ przypadku sytuacja byla odpowiednia IYO? ;)

Uwazam ze tak.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-07-05 11:53:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller:
> Uwazam ze tak.

I postapilabys podobnie w takiej sytuacji? :)
Ja - nie. A Ty? :)

Czarek

1. Data: 2001-07-05 18:08:03

Od: "Aversa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina Mazur Miller" <n...@p...ninka.net> napisał
w swoim zyciu to juz conajmniej pare razy trafilam na

???
hmmmmm....
;-)
No to Cię pozdrawiam serdecznie!
;-)
A.

1. Data: 2001-07-05 21:44:17

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> writes:

> I postapilabys podobnie w takiej sytuacji? :)
> Ja - nie. A Ty? :)

tzn. jak? Bo juz zdarzalo mi sie korzystac z sauny np. nago albo z
"hot tub" rowniez nago - mimo tego ze towarzystwo mieszane.

Tylko co wlasciwie ma z tego wynikac?

1. Data: 2001-07-06 08:58:46

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller:
> tzn. jak? Bo juz zdarzalo mi sie korzystac z sauny np. nago albo
> z "hot tub" rowniez nago - mimo tego ze towarzystwo mieszane.

Bylas na rajdzie?: dzika przyroda, strumienie, grupa strudzonych
'desperatow' i te sprawy.
Dochodzicie do strumienia, zmeczenie, odpoczynek, ulga.
Ty ochoczo wyskakujesz z ciuchow i ruszasz nago do wody,
nie zapominajac o uprzednim powiedzmy subtelnym acz
bezpruderyjnym 'zaprezentowaniu walorow' zblazowanym
wspoltowarzyszom.

To w Twoim stylu? - o to pytalem poprzednio. :)

Czarek

1. Data: 2001-07-06 11:07:28

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> writes:

> [...]
> nie zapominajac o uprzednim powiedzmy subtelnym acz
> bezpruderyjnym 'zaprezentowaniu walorow' zblazowanym

Jak wyzej tylko bez tej ochoczej prezentacji boc modelka nie jestem i
nie bylam.

--

Malzenstwo instytucja dla kobiet
poszukuje...