Niech żyją świry

1. Data: 2001-07-02 20:27:46

Temat: Niech żyją świry
Od: "WiBi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieńdoberek i pytanko :

Jaka według Was jest granica między zdrowiem, a chorobą psychiczną ?

Dla przykładu : Merlin Monroe, Bill Gates, przeciętny discopolowy dresiarz,
Kazik z KULTu, Ja :-), Jim Morrison, A.Hitler, Van Gogh,
może Matka Teresa, albo Papiez ?, E.Presley, maniakalny rozwiązywacz
krzyżówek,
muzycy z Slayera, Hubert Urbański, członkowie polskiego rządu,
Tom Waits, J.Jarmush, Wanda Rutkiewicz, S.Spielberg ...itp.

Czy oni, albo podobni powinni sie leczyć ? Może by im było lepiej ?
Takie zdanko z innej gd : psychiatrzy są jak ogrodnicy,
traktują ludzi jak żywopłoty, przycinają na równo.
Ale przecież nie każdemu wystarcza bycie przedstawicielem handlowym,
albo księgową, albo bankierem, albo innego gatunku rośliną.

Czym by był świat bez świrów ? BBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRR
NNNNNNIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!

WB

1. Data: 2001-07-02 22:06:04

Temat: Re: Niech żyją świry
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiBi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzieńdoberek i pytanko :
>
> Jaka według Was jest granica między zdrowiem, a chorobą psychiczną ?

Nieco plynna, ale nie na tyle, zeby nie dalo sie jej wyznaczyc.

> [...]
> muzycy z Slayera, Hubert Urbański, członkowie polskiego rządu,
> Tom Waits, J.Jarmush, Wanda Rutkiewicz, S.Spielberg ...itp.

Oni wszyscy sa / byli Twoim zdaniem chorzy psychicznie?
Dlaczego?

> Takie zdanko z innej gd : psychiatrzy są jak ogrodnicy,
> traktują ludzi jak żywopłoty, przycinają na równo.

???

> Ale przecież nie każdemu wystarcza bycie przedstawicielem handlowym,
> albo księgową, albo bankierem, albo innego gatunku rośliną.

Chyba Ci sie psychiatria pomylila z poradnictwem zawodowym?

> Czym by był świat bez świrów ? BBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRR
> NNNNNNIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Czym bylby swiat bez nowotworow?
Czym bylby swiat bez AIDS?
Czym bylby swiat bez choroby wrzodowej?
tak mozna by prawie w nieskonczonosc.

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2001-07-02 22:32:43

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czym by był świat bez świrów ? BBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRR
> NNNNNNIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Mam nadzieje, ze Aktywnie wspierasz strone swirow :->

1. Data: 2001-07-02 23:18:06

Od: "WiBi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysztof <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9hqrlc$1qc$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "WiBi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nieco plynna, ale nie na tyle, zeby nie dalo sie jej wyznaczyc.

> dresiarz,
>
> Oni wszyscy sa / byli Twoim zdaniem chorzy psychicznie?

Zdecydowana większość jest, albo za takich jest uważana

> Dlaczego?

Nie jestem fachowcem, przypuszczam po życiorysach i twórczości.

> ???

To chyba jasne

> Chyba Ci sie psychiatria pomylila z poradnictwem zawodowym?

Nie całkiem, może jakby Van Gogh trafił do psychiatry
nie obcinał by sobie uszu, a zamiast malować słoneczniki
mógłby je uprawiać i sprzedawać.

> Czym bylby swiat bez nowotworow?
> Czym bylby swiat bez AIDS?
> Czym bylby swiat bez choroby wrzodowej?

Bez tego by sie obeszło, chyba że Ty lubisz,
ale muzyki, obrazków, filmów, wyczynów
w/w ludzi byłoby brak.

pozdr
WB

1. Data: 2001-07-02 23:34:21

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym by był świat bez świrów ? BBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRR
> NNNNNNIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!

Takiej świrowatościmożna tylkopozazdrościć:)
Bez tej "iskry bożej" swiat stanalby w miejscu.
Eva:)

1. Data: 2001-07-04 14:07:06

Od: "Ada [dadi]" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WiBi napisał(a) w wiadomości:

>Zdecydowana większość jest, albo za takich jest uważana

hm... ciekawe czenmu nie wspomniałeś o Marilynie Mansonie.... ;-)))))

>To chyba jasne

jak widać- nie :-)

Czym byłby świat bez krzysztofka :-))))))

>Bez tego by sie obeszło, chyba że Ty lubisz,
>ale muzyki, obrazków, filmów, wyczynów
>w/w ludzi byłoby brak.

TOBIE byłoby brak. jak wspomniałeś "chyba, że Ty lubisz". Zależy co ktoo
lubi. Ty lubisz świrów i muzykę, kto inny woli AIDS i HIV-a ;-)))

Pozdrawiam,
Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki
d...@w...pl

--
"(...)Jak długo można odwracać głowę i udawać, że się nie widzi?
(...)Ile trzeba mieć uszu by usłyszec płaczących ludzi?

1. Data: 2001-07-05 13:24:48

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada [dadi]" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czym byłby świat bez krzysztofka :-))))))

Swiatem bez swirow??? :-)

krzysztof

1. Data: 2001-07-06 07:33:00

Od: "WiBi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ada [dadi] <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i11n3$62t$...@t...euromedia.pl...

> hm... ciekawe czenmu nie wspomniałeś o Marilynie Mansonie.... ;-)))))

miałem go dopisac właśnie i Witkacego też

> jak widać- nie :-)

to nie dobrze

> Czym byłby świat bez krzysztofka :-))))))

a czym by był bez mojej przedwczorajszej kupy ?

> TOBIE byłoby brak. jak wspomniałeś "chyba, że Ty lubisz". Zależy co ktoo
> lubi. Ty lubisz świrów i muzykę, kto inny woli AIDS i HIV-a ;-)))

chyba cos Ci sie pieprzy

Ada, to nie wypada

pozdr
WB

1. Data: 2001-07-06 11:34:01

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie dobrze

Niedobrze, ze nie przycinaja na rowno czy niedobrze, ze nie wszyscy
uwazaja, ze przycinaja?

> a czym by był bez mojej przedwczorajszej kupy ?

Bez swirow - szczesliwszy, lepszy.
Bez innych chorobsk - tez.

Ale Twoja przedwczorajsza kupe to swiat chyba rowno olewa?? (podobnie
jak moja osobe).

Wszyscy artysci to swiry? Chyba nie.

pozdr
krzysztof

1. Data: 2001-07-06 16:06:17

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiBi" <w...@p...onet.pl> napisał

> Niedobrze, że przycinają na równo.

Wcale nie przycinaja rowno.
Juz kto jak kto, ale psychiatra jest naprawde tolerancyjny dla roznych
dziwactw.
Zreszta - byles kiedys w psychiatryku? Polecam mala wycieczke.
Najnormalniejsi sa pacjenci, a potem tak stopniowo wraz z hierarchia od
salowej po ordynatora kazdy jest coraz bardziej swirowaty :)
A moze oni faktycznie sa normalni bo przycieci?
Teraz to juz sam nie wiem?

> Niektóre świry są pozytywne i przydatne.

Zeby psychiatrzy mieli kogo przycinac... ;)

> Nie no nie porównuj sie do k... , powinieneś sie bardziej cenić.

Nie porownuje sie, ale prawda jest taka ze swiat ma w d.. pojedyncze
osoby. :(

> Pewnie że nie, ale ci świrnięci są najlepsi czasami.

no tak.

pozdr
krzysztof

Milosc!