Gołąbki!!!!

1. Data: 2000-04-09 23:09:30

Temat: Gołąbki!!!!
Od: "Z Polski" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konkretny przepis pilnie potrzebny.

z...@k...net.pl

1. Data: 2000-04-10 08:18:18

Temat: Re: Gołąbki!!!!
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 2 szklanki ugotowanego na sypko ryzu -1/2 kg mielonego
mięsa(podgardle+lopatka), 2 duze cebule pokrojone w kostke i zrumienione
zrumienione, glowka kapusty - o tej porze najlepiej wloskiej. Ryz wymieszac
z miesem i cebula, doprawic sola i pieprzem. Z kaapusty wyciac glab, wlozyc
do rzatku (duzy garnek) i co kilka minut zdejmowac wierzchnie liscie. Scinac
grube nerwy srodkowe, nakladac farsz, ciasno zwijac, ukladac w
rondlu(najwyzej w 2 warstwach) wylozonym liscmi, zalac bulionem, wstawic do
piekarnika.
Czy to jest konkretne?
Dana
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Użytkownik Z Polski <z...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:K48I4.53227$a...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-04-10 12:50:52

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dana wrote:

> [...]
> grube nerwy srodkowe, nakladac farsz, ciasno zwijac, ukladac w
> rondlu(najwyzej w 2 warstwach) wylozonym liscmi, zalac bulionem, wstawic do

do piekarnika? znaczy, w zaroodpornym? i jak dlugo? Bo ja robilam, ale
wylacznie w wersji "na kuchenke" i sie dusi....

--
peace,
fire

Anna

1. Data: 2000-04-11 07:46:48

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@h...com...

> do piekarnika? znaczy, w zaroodpornym? i jak dlugo? Bo ja robilam, ale
> wylacznie w wersji "na kuchenke" i sie dusi....
> [...]
W rondlu, zaroodporne naczynia nie sa zazwyczaj wystarczajaco duze. W
piekarniku, pod przykryciem, dosc dlugo, choc zalezy to przede wszystkim od
rodzaju kapusty - wloska krocej, biala jesienia - krocej , na wiosne -
dluzej. Temperratura ok. 170-180 stopni Celsjusza w piekarniku gazowym,
piekarnik w piecu kaflowym - po ok 1 1/2 - 2 godz. nagrzewania. DOddatkowo
zawsze klade na wierzch golabkow kilka lisci kapusty i skorki ze sloniny i
boczku (specjalnie przechowwuje w zamrazarce).
W ten sposob robila golabki moja Babcia, robi Mama i wszystkie Siostry,
najstarsza Siostra uczy swoja Corke i Synowa.

--
DanaB

1. Data: 2000-04-12 12:24:38

Od: "Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do piekarnika? znaczy, w zaroodpornym? i jak dlugo? Bo ja robilam, ale
> wylacznie w wersji "na kuchenke" i sie dusi....
> Anna
Aniu
Ja golabki gotuje w garnku cisnieniowym ok. 30-40 min.
Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2000-04-12 12:29:27

Od: "Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Anna
Aniu
Ja golabki gotuje w garnku cisnieniowym ok. 30-40 min.

Serwis Makaron i kolejne nowosci - Nowy Przepis Tygodnia
kurczak - sprawić
słodko-kwaśny
dieta rozdzielna
zelatyna