Golarka

1. Data: 2008-04-30 11:47:27

Temat: Golarka
Od: "Sebek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

musze zmienić starą golarkę do twarzy - skończyła się.
do tej pory uzywałem philipsa z dwoma głowicami,
teraz stoję przed wyborem hq9070 lub hq8170
czyli z dwoma lub trzeca gowicami.
Mozecie mi podpowiedziec z doświadczenia, które rozwiazanie
lest lepsze, skuteczniejsze, powodujące mniej podraznien?
Domyslałem, sie ze z 3 golenie jest szybsze a jak z dokładnościa?

pozdrawia
Sebek

2. Data: 2008-04-30 13:48:33

Temat: Re: Golarka
Od: "mikont" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lest lepsze, skuteczniejsze, powodujące mniej podraznien?
> Domyslałem, sie ze z 3 golenie jest szybsze a jak z dokładnościa?

najprostrza z 3 i jedynie na prąd , nie jakies akumulatory
chodzi bez zarzutu , nie drapie i zawsze gotowa to uzycia
az

3. Data: 2008-04-30 14:13:20

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głowice mogą być "dwufunkcyjne" zwane double action albo lift and cut albo
zwykłe rota action. Różnica w goleniu jest niewielka ale zauważalna na
korzyśc tych, które podnoszą zarost przed obcięciem.
Akumulator jak najbardziej polecam. W domu można siedzeić na "tronie" i się
golić ;-) a na wycieczki, wczasu, czy inne delegacje jest nieoceniony.
Mojego Philipsa męczę już 10 lat i poza wymianą akumulatorów (na zwykłe R6
Ni-MH) nic sie nie dzieje.
Jacek

4. Data: 2008-04-30 19:09:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Apr 2008 16:13:20 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> golić ;-) a na wycieczki, wczasu, czy inne delegacje jest nieoceniony.
> Mojego Philipsa męczę już 10 lat i poza wymianą akumulatorów (na zwykłe R6

Bardzo by i mnie interesowała Panów opinia, zwłaszcza w kwestii
przydatności takich maszynek do golenia bardzo gęstego i twardego zarostu -
myślę o prezencie dla męża. Czy z twardym zarostem sobie to urządzonko
poradzi? I czy da się taki zarost zgolić wystarczająco gładko, aby "ości"
nie sterczały?
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

5. Data: 2008-04-30 20:36:58

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam mam gęsty i twardy zarost a maszynkę mam 3 głowicową "lift and cut
action". Philips jest moją czwartą maszynką i jestem zadowolony.
Żadna maszynka nie ogoli przy samej skórze tak jak żyletka, bo zawsze
zostanie przynajmniej tyle włosa ile wynosi grubość siateczki w głowicy.
Poza tym włos obcięty żyletką jest "ciachnięty" prosto a maszynką bywa
różnie - widziałem gdzieś zdjęcia mikroskopowe, bo gołym okiem nie poznać.
Sam raz na 1-2 tygodnie gole się zwykła maszynką na mokro
Jacek

6. Data: 2008-04-30 20:46:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Apr 2008 22:36:58 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> różnie - widziałem gdzieś zdjęcia mikroskopowe, bo gołym okiem nie poznać.
> Sam raz na 1-2 tygodnie gole się zwykła maszynką na mokro

Hmmmm, tak własnie myślałam. Czyli dla mego męża elektryczna maszynka
odpada, bo pomijając twardość zarostu, rośnie mu on bardzo szybko: mąż
zwykle goli się raz, rano, ale kiedy np. mamy wyjście po południu czy
wieczorem, to od czasu porannego golenia już wygląda jak bandyta i musi się
znów ogolić. Czyli i tak musiałby żyletki używać przynajmniej co 2 dzień,
aby jakoś wyglądać i nie być jeżem.
Dzięki za odpowiedź.

7. Data: 2008-04-30 21:12:42

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mojego Philipsa męczę już 10 lat i poza wymianą akumulatorów (na zwykłe R6
> Ni-MH) nic sie nie dzieje.

ta wymiana aku jest bezproblemowa? gdzie zaopatrujesz sie w glowice, ile
wytrzymuja?

Z.

8. Data: 2008-04-30 21:30:18

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <m...@w...pl> wrote:

> a na wycieczki, wczasu, czy inne delegacje jest
> nieoceniony.

Zwłaszcza w momencie, jak przypadkowo się włączy w transporcie, a
potem ktoś z obsługujących bagaż zwróci uwage, że jedna walizka
jakoś dziwnie mruczy ;-)

J. (co przeżył powyższą sytuację osobiście)

9. Data: 2008-04-30 23:12:53

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" 1...@4...net

> [...]
> znów ogolić. Czyli i tak musiałby żyletki używać przynajmniej co 2 dzień,

Golę się golarkami od 25 lat i twierdzę, że golarką elektryczną można ogolić
się bardzo dokładnie, ale trzeba golarkę czyścić i trzeba zmieniać ,,nożyki''.
Pierwsza moja golarka była radzieckiej produkcji, następnych kilka -- niemieckiej.
Teraz mam trzy sztuki, z tym że w jednej mam uszkodzony silnik. Poza radziecką
używałem tylko :) Brauna. Nowe są albo straszliwie drogie, albo z Porcelany, ;)
dlatego zamierzam (za 48 złotych za silnik + 4 złote za dwa wkręty + 75 złotych
za siatkę i nożyk) przywrócić do życia popsutą. :) Kilka golarek (Brauna) mi
ukradziono a jedną oddałem na początku 2001 roku w prezencie komuś, kto uznał
ją za bezwartościową :) z uwagi na koszt ,,nożyków'' -- kosztowała w roku 2000
(może w 1999) 700 złotych. :)

Silnik spalił się dlatego, że golarka nie była stosownie czyszczona.

Jeśli taką golarkę się czyści -- chyba tylko trzeba w niej wymieniać co kilka
lat akumulatorek i ,,nożyki''. :) Wprawdzie z biegiem czasu golarki tracą swoją
sztywność, ale lepsza jest niemiecka sprzed 15 lat, niż dzisiejsza porcelanowa. :)
Właśnie mam jedną sprzed 15 lat. Nawet nie ma problemu z ,,nożykami'' -- niedawno
kupowałem w serwisie.

--
.`'.-. ._. .-.

10. Data: 2008-05-01 00:20:40

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 30, 1:47 pm, "Sebek" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
> lest lepsze, skuteczniejsze, powodujące mniej podraznien?
> Domyslałem, sie ze z 3 golenie jest szybsze a jak z dokładnościa?

Nie wiem, jak ilosc glowic ma wplynac na podraznienia. Jesli drazni,
to juz od pierwszej glowicy.

Co do skutecznosci, automat za worek zlota raczej przegrywa z
jednorazowka polsilwera za grosze.

Co do lepszosci, ja uzywam trzyglowicowego philipsa (prezent, wiec
glupio nie uzywac).

Z zalet - jak wyladuje sie akumulator, mozna podlaczyc kabel i od razu
uzywac (nie trzeba czekac na naladowanie).

Ja bym tego nie kupil, kosztuje tyle co rower, a nie daje nawet ulamka
funkcjonalnosci wzgledem innych (tanszych) rozwiazan.

WODA
Kolektory AquaSystem Paradigmy
Pranie lnu
Sławojka