Golarka elektryczna

1. Data: 2003-12-15 09:40:46

Temat: Golarka elektryczna
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszytskich,

Chcialabym kupic chlopakowi maszynke elektryczna do golenia. Zawsze
chcial miec taka.
Zrobilam maly rekonesans na rynku i jest tego tyle, ze nie wiem co wybrac:
Philips czy Braun, czy moze jeszcze jakas inna firma??? JAki model? Co taka
maszynka powinna posiadac(chodzi mi o jakies bajery do obcinania dluzszych
wlosow)?
Prosze o podpowiedz mezczyzn lub dziewczyny , ktorych mezczyzni sa
zadowoleni z takich urzadzen :)))
Prosze o w miare szybka podpowiedz bo gwaizdka tuz tuz.
Z gory dziekuje,

pozdrawiam NEmi

1. Data: 2003-12-15 10:22:44

Temat: Re: Golarka elektryczna
Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zadowoleni z takich urzadzen :)))
> Prosze o w miare szybka podpowiedz bo gwaizdka tuz tuz.

Witam!
Mogę Ci dać wskazówki bo pół roku temu kupowałam przez miesiąc ;)) golarkę
dla ojca na urodziny.
Ale miałam dobrego doradcę, mój mężczyzna miał ich kilka i udało mi się
kupić całkiem niezła.
Ważne jest żeby, niezależnie od firmy, golarka była akumulatorowo-sieciowa,
ale żeby można było golić się w czasie ładowania golarki (niektóre nie mają
tej fumkcji i można ogolić pół twarzy a reszty już nie bo musi się ładować
przez kilka godzin żeby móc jej użyć).
Dobrze by było jeszcze żeby można ją było przemywać w wodzie bo czyszczenie
z zarostu szczoteczkami jest męczące, a te wodne po goleniu wystarczy
przepłukać wodą z kranu.
Ja w rezultacie kupiłam Brauna, nie powiem Ci jaki model bo do ojca mam 180
km ;)
Ale spełnia on właśnie wszystkie w/w wymagania i w cenie konkurencyjnej do
Philipsa z tymi bajerami był.
Duży wybór tych urządzeń jest w Media Markt, zarówno Philipsa jak i Brauna,
ale wybór zależy od gotówki jaką na ten cel dysponujesz.
Mój ojciec z wyboru jest bardzo zadowolony, a to rzecz rzadka bo zarost u
niego ciężki do skoszenia.
;)))

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2003-12-15 11:16:18

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nemi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> taka
zadowoleni.

U mnie wszyscy mezczyzni uzywaja golarki elektrycznej i sa bardzo ale to
bardzo zadowoleni. Zadnych podraznien, zacinania. To naprawde dobry pomysl i
mysle, ze wskazowki Bam sa bardzo cenne.
U mnie "rzadzi" Braun - podobno ich golarki sa najlepsze ale tez nie sa
najtansze (dobra golarka zaczyna sie w granicach 500 zl).
Moja kolezanka kupila swojemu mezczyznie na gwiazdke golarke Brauna ta
najnowzsza co sie sama oczyszcza w wodzie i dala za nia ok 800 zl! Ale
stwierdzila ze warto.

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-15 11:40:08

Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za cenne porady, juz mam jakies wskazowki ktorych bede sie trzymac
:D
Kurcze, jak Wam to zajelo miesiac, a ja sie biore do tego na tydzien przed
:((( pedze do sklepow.
Wiem, ze ceny za zabojcze 800 zl nie mam, ale postaram sie cos fajnego
znalezc.

Dziekuje jeszcze raz, pozdrawiam

NEmi

1. Data: 2003-12-15 12:31:14

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :((( pedze do sklepow.
> Wiem, ze ceny za zabojcze 800 zl nie mam, ale postaram sie cos fajnego

Oj nie!
Ta którą kupiłam kosztowała jakieś 250 zł i do najnowszych modeli nie
należała.
Nie dysponowałam taką gotówką a nowości faktycznie są drogie.
Jeśli masz 200 to na pewno wystarczy.

Pozdrawiam
Barbara

Cos mi sie...pieprzy;)