Golenie pach!!

1. Data: 2003-05-20 16:55:28

Temat: Golenie pach!!
Od: "gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieczyny pomóżcie!!
Dzień po ogoleniu pach strasznie mnie swędzą te odrastające włoski.
Powiedzcie czym je golić, żeby były słabsze, bo krem za bardzo nie pomaga.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam Gocha

1. Data: 2003-05-20 17:05:57

Temat: Re: Golenie pach!!
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...onet.pl> napisał

> Dzień po ogoleniu pach strasznie mnie swędzą te odrastające włoski.

Nie dopuść do tego by włoski odrastały (gól codziennie).

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-05-20 17:10:15

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gocha" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiedzcie czym je golić, żeby były słabsze, bo krem za bardzo nie pomaga.

po kremie i zyletce bedzie ich wiecej. w gre wchodza 2 rozwiazania:

1/ wosk u kosmetyczki
za: nie jest to tragicznie drogie i na dlugo starcza
przeciw: boli, choc ja nigdy nie mialam i moze nie taki diabel straszny?
pachwiny mnie wogole nie bolaly - tzn. dyskomfort, ale nie bol. bola za to
uda..

2/ laser
za: nie boli i najskuteczniejsza to metoda
przeciw: pierunsko drogie

1. Data: 2003-05-20 17:15:00

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" wrote:

> Użytkownik "gocha" <g...@p...onet.pl> napisał

> Nie dopuść do tego by włoski odrastały (gól codziennie).

/me szczerze zdumiona
Jak sie goli cos czego nie ma?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-20 17:18:12

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał

> /me szczerze zdumiona
> Jak sie goli cos czego nie ma?

Ja co drugi dzień namydlam sobie pachy i przeciągam maszynką (cos tam
juz odrosło ... jakieś milimetry ... i się wtedy zgoli).
W związku z tym nie mam nigdy problemu z wrastającymi, swędzącymi,
zarośniętymi pachami.

To tyle.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-05-20 17:21:37

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał

> Ja co drugi dzień namydlam sobie pachy i przeciągam maszynką (cos tam
> juz odrosło ... jakieś milimetry ... i się wtedy zgoli).

Aha, czyli golisz te milimetry, a nie powietrze jak zalecałes wczesniej.

> W związku z tym nie mam nigdy problemu z wrastającymi, swędzącymi,
> zarośniętymi pachami.

Zazzwyczaj swędzi jak włoski przebijają sie przez skóre.
Ja miałam taki problem jak uzywałam maszynki Wilkinsona, po zmianie na
Gilette - jak ręką odjął.

1. Data: 2003-05-20 17:36:55

Od: "Anna" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzień po ogoleniu pach strasznie mnie swędzą te odrastające włoski.
> Powiedzcie czym je golić, żeby były słabsze, bo krem za bardzo nie pomaga.

Ja używam depilatora - za pierwszym razem bolało nieziemsko - ale następne
już bez bólu. Starcza na długi czas - dwa - trzy tygodnie.
Ania

1. Data: 2003-05-20 17:48:59

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha wrote:

> Dzieczyny pomóżcie!!
> Dzień po ogoleniu pach strasznie mnie swędzą te odrastające
> włoski. Powiedzcie czym je golić, żeby były słabsze, bo
> krem za bardzo nie pomaga. Z góry dzięki.

mam pytanie, od kiedy golisz pachy?
bo jesli zaczelas niedawno to przeczekaj, skora sie
przyzwyczaja i potem juz nic nie swedzi. tak bylo ze mna w
przypadku pach i "okolic bikini" (nie wiem czemu, smieszy
mnie to okreslenie;) - na poczatku swedzialo, pieklo i inne
historie, a teraz rach ciach i po krzyku. kiedys mialam
problemy z goleniem nog, robily sie krostki, swedzialo, cos
okropnego. problem zniknal, gdy zaoptrzylam sie w porzadna
maszynke (takie drozsze, z wymiennymi ostrzami, nie
jednorazowki) i porzadny zel do golenia, specjalny dla skory
wrazliwej (sporo takich jest na rynku, do wyboru do koloru).
moze i tobie by pomogla wymiana wyposazenia.
pozdrawiam
waniliowa

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-05-20 18:29:09

Od: "Brand New Adam" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> gocha wrote:

ło jezu, jak fajnie! Moj ulubiony temat! Piszcie, piszcie!
P.S. Kto wymyslil ten kretynski termin "okolice bikini" !?

1. Data: 2003-05-20 18:55:03

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał

> Aha, czyli golisz te milimetry, a nie powietrze jak zalecałes
wczesniej.

Gole to co jest ... czasami milimetry czasami powietrze :-)

> Zazzwyczaj swędzi jak włoski przebijają sie przez skóre.

To idąc tym tropem mi włoski nic nie przebijają ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

Pokrzywa
Zalotka Sephory
herbaty
Włosy / preparat na porost i wzmocnienie włosów
akryl czy żel?