Golteria

1. Data: 2003-04-15 23:00:57

Temat: Golteria
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ona się jakoś sama rozprzestrzenia (rozrasta)? Z tych czerwonych kulek
czy jakoś inaczej?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-04-15 23:14:33

Temat: Re: Golteria
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Czy ona się jakoś sama rozprzestrzenia (rozrasta)? Z tych czerwonych kulek
> czy jakoś inaczej?

Zajmuje coraz to większą powierchnię. Można też robić odkłady.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-04-16 12:07:03

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7i2v9$r75$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz
Czapski<j...@t...pl> napisał(a):
> Czy ona się jakoś sama rozprzestrzenia (rozrasta)? Z tych czerwonych >
kulek czy jakoś inaczej?

Hejka. Od jesieni mam golterię i też czekam, aż się zacznie rozłazić. W
tych czerwonych kulkach (fajne, nie?) są zapewne nasionka. Piszą, że
golterię też można roznamnażać generatywnie - tylko po co?
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_13_16.asp
Pozdrawiam w przerwie Ja...cki

H.Z: Porodem nazywamy wydalenie organizmu na powierzchnię ziemi. :-)

4. Data: 2003-04-16 12:42:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
> tych czerwonych kulkach (fajne, nie?) są zapewne nasionka. Piszą, że
> golterię też można roznamnażać generatywnie - tylko po co?

Z ciekawości kiedyś próbowałam. Wymywanie tych nasion z owocków okazao się
jednak uciążliwe, a i tak nic nie wzeszło.:-(

Pozdrawiam, Basia.

Wrzośce
NIE MAM PTAKA :-(((
Dziadek