Gorąca pilna prośba - tekst na kartke z okazji bierzmowania

1. Data: 2004-03-20 10:27:44

Temat: Gorąca pilna prośba - tekst na kartke z okazji bierzmowania
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Kochaniutkie grupowiczki pilnie potrzebuje tekst na kartkę z okazji
bierzmowania dla osoby juz dosrosłej, ponieważ dziś o 15:00 przyjmie Dar
Ducha Świetego, jest to chłopak i właśnie głowię się nad tekstem do kartki,
ktorą to też sama przed chwiką zrobiłam cudem :o)

P.s.
MOZE JAKIS CYTAT Z PISMA ŚWIETEGO? Przyjmę wszystko, szczególnie życzenia
:o)))

Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link: http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUNTO_ z mojego adresu]

1. Data: 2004-03-20 14:05:55

Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy sie nadaje:

"Najlepszym sprawdzianem, jak wygląda Twoja świadomość, to zapytać sie : jak
przeżyłam ostatnią godzinę."
Z okazji przyjecia Daru Ducha Świętaego życze ci aby twoja swiadomość
kształatowała się przez dalsze dni "dorosłego" życia a słowa Jana Pawła II
"Nie miłujmy słowem i myślą ale czynem i prawdą", które kształtują wolność
staną sie dewizą Twojego życia.

Alina

a...@o...pl
GG# 2870843
Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:c3h66c$6nd$1@news.onet.pl...

1. Data: 2004-03-20 19:30:48

Temat: to ja sie dolacze ale na okazje chrztu :-)
Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie ;-)

z gory bardzo dziekuje
ANia

1. Data: 2004-03-21 07:04:03

Temat: Re: to ja sie dolacze ale na okazje chrztu :-)
Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jak już kiedyś była o tym mowa, odpowiadamy na konkretny post a nie
zmieniamy tematu bo chemy cos podobnego dla siebie, od tego jest nowy temat
nowy watek, to nie eleganckie!

Poczytaj sobie w FAQ

1. Data: 2004-03-21 17:30:37

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tak jak i moja poprzedniczka pytam o zyczenia, wiec nie wiem czy to az takie
wielkie zlamanie zasad,
temat zmienilam tylko dlatego zeby np ktos kto chce odp. poprzedniczce
niepotrzebnie otwieral moj post.
kazdy kto ma jakas oferte na zyczenia z okazji bierzmowania moze tez miec
takowe na chrzest,
nie widze nic zlego w tym co zrobilam

Pozdrawiam

1. Data: 2005-03-03 11:09:47

Temat: Życzenia
Od: "Pat" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

. "Czyż nie wiecie, żeście świątynią Boga i że Duch Boży mieszka w was?"
W dniu przyjęcia sakramentu bierzmowania niech Duch Święty umocni Cię w wierze
i obdarzy wielorakimi darami łaski

Re: Za jeden usmiech dla chorego dziecka
[xxx] Clayton - poszukuję
[xxx] elfy
moja stronka
Re: nauka kroju i szycia w Poznaniu