jak zrobić "krochmal" z cukru?

1. Data: 2004-03-20 18:28:53

Temat: jak zrobić "krochmal" z cukru?
Od: "sea" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i pozdrawiam.
Właśnie skończyłam koszyczek szydełkowy i mam problem jak go maksymalnie
usztywnić. Ktoś pisał niedawno, że najlepiej cukrem.

iestety nie wiem jak się robi taki "krochmal". Może ktoś podzieli się ze mną

swoimi umiejętnościami.
Z góry dziękuję.
Sea
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-03-20 18:38:54

Temat: Re: jak zrobić "krochmal" z cukru?
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usztywnić. Ktoś pisał niedawno, że najlepiej cukrem.
>
> iestety nie wiem jak się robi taki "krochmal". Może ktoś podzieli się ze mną

Ja wypróbowałam to również na koszyczku. Przepis miałam w "Robótkach Ręcznych":
3 łyżki wody zagotowujesz z 3 łyżkami cukru. Starcza na dwa koszyczki fi~~15cm.
Ale długo "stygnie". Jest natomiast sztywniesze od normalnego krochmalu.
Pozdrawiam Jola

1. Data: 2004-03-20 19:01:54

Temat: Re: jak zrobić
Od: "sea" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>fi~~15cm.
>Ale długo "stygnie". Jest natomiast sztywniesze od normalnego krochmalu.

Pozdrawiam Sea.

1. Data: 2004-03-21 09:14:17

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sea" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]

a czyja moge prosic o wzor takiego koszyczka??

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-03-21 09:24:38

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> --
> Pozdrawiam Ula Wrocław

Ula!
A nie mogłaś dać znać na spotkaniu? Juz lecą do Ciebie.
Pozdrawiam - Jola

1. Data: 2004-03-21 12:26:29

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ula!
> A nie mogłaś dać znać na spotkaniu? Juz lecą do Ciebie.
> Pozdrawiam - Jola

Bo ja bylam swiecie przekonana, ze mam takie koszyczki.
Jeszczeaz dzieki

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-03-21 18:23:23

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sea"

> Właśnie skończyłam koszyczek szydełkowy i mam problem jak go maksymalnie
> usztywnić. Ktoś pisał niedawno, że najlepiej cukrem.

Podobno najlepsza jest glukoza, taka do iniekcji (zastrzyków, kroplówek) :)

Elzbieta

1. Data: 2004-03-22 07:58:42

Od: "Jolanta" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ula!
> A nie mogłaś dać znać na spotkaniu? Juz lecą do Ciebie.
> Pozdrawiam - Jola
> Ja równiez prosze bardzo o wór koszyczka. Będę bardzo
wdzięczna.Pozdrawiam .Jola

1. Data: 2005-01-25 18:53:09

Od: "aga" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ula!
> A nie mogłaś dać znać na spotkaniu? Juz lecą do Ciebie.
> Pozdrawiam - Jola

Czy ja tez moge sie usmiechnac z prosba o wzor koszyczka:)
pozdrawiam aga:)

1. Data: 2005-01-25 19:23:50

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga wrote:

> Czy ja tez moge sie usmiechnac z prosba o wzor koszyczka:)
> pozdrawiam aga:)

Czy i ty też możesz iść za radą Doroty i zajrzeć do FAQ pkt. 8?
J.
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

Gorąca pilna prośba - tekst na kartke z okazji bierzmowania
Re: Za jeden usmiech dla chorego dziecka
[xxx] Clayton - poszukuję
[xxx] elfy
moja stronka