Gorączka

1. Data: 2003-12-10 22:02:42

Temat: Gorączka
Od: "Katie" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałabym zapytać się oczywiście tylko w celach edukacyjnych, jak domowym
sposobem najlepiej zasymulować gorączkę? Słyszałam że należy zjeść rano pół
surowego ziemniaka, a po południu gorączka murowana, może ktoś potwierdzić
skuteczność albo ktoś może zna inne sposoby?
Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2003-12-10 22:11:52

Temat: Odp: Gorączka
Od: "Dee" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszek do pieczenia:)
moja współlokatorka mówi, że proszek do pieczenia działa, a druga
współlokatorka dodaje, ze ziemniaki i kisiel nie działają:(

3. Data: 2003-12-10 22:18:13

Temat: Re: Gorączka
Od: "pestifer" <p...@U...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katie" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> surowego ziemniaka, a po południu gorączka murowana, może ktoś
potwierdzić
> skuteczność albo ktoś może zna inne sposoby?

idz stad

4. Data: 2003-12-10 22:29:24

Od: "ukasz" <u...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proszek do pieczenia:)
> moja współlokatorka mówi, że  proszek do pieczenia  działa, a druga
> współlokatorka dodaje, ze ziemniaki i kisiel nie działają:(

ja sie nie zgadzam zjadlem kiedys dwie paczki proszku do pieczenia i tylko
niedobrze mi bylo... a goraczki zero... no ale moze akurat na mnie nie
zadzialalo a na innych moze zadzialac. mozesz sprobowac. a po ziemniakach
murowany bol brzucha... probowalem... ale i one mogly na mnie inaczej
dzialac... ale goraczka byla... sproboj!! powodzenia:))

czeska apteka
drożność jajowodów
Nadżerka
Trądzik - czy jest skuteczna metoda?