Gradówka. Pomocy !

1. Data: 2004-01-22 17:04:55

Temat: Gradówka. Pomocy !
Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Błagam poradzcie mi cos .Mam gradówkę na powiece(to już jest
potwierdzone)ale za wszelką cenę chce uniknąc zabiegu usuwania!!!
Słyszałam ze czasem znika sama...
Co robić zeby jej w tym pomóc ?
Jakie są szanse na to ze sie wyleczy bez cięcia?

Pozdrawiam
IZA
i...@p...fm

2. Data: 2004-01-22 17:16:29

Temat: Re: Gradówka. Pomocy !
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend IZA ( i...@p...fm ) wrote :
> [...]
> Słyszałam ze czasem znika sama...
> Co robić zeby jej w tym pomóc ?
> Jakie są szanse na to ze sie wyleczy bez cięcia?
Ja też mam, ale okulista (owszem mówił o chirurgicznym usuwaniu) przepisał
mi leki, które jak na razie pomogły.
Mam pytanie. Czy również dostałaś leki?

Pzdr.
iwona

3. Data: 2004-01-22 17:27:07

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> Ja też mam, ale okulista (owszem mówił o chirurgicznym usuwaniu) przepisał
> [...]
Dostałam neomycynę(masc) i biobacyne ( kropelki)i kazała przykładać cieple
kompresy,ale jak narazie (2 tyg )nie wiele mi pomogło.
Kulka jest nadal--niewielka ale jest.
A z tego co wiem to ten zabieg nie jest japrzyjemniejszy a pozatym ja sie
piekielnie boje .Ale ze mnie panikara ,co ?

A tobie co przepisała ? jak długo masz te gradówke ? i jak ci to pomogło ?

IZA
i...@p...fm

4. Data: 2004-01-22 17:48:52

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend IZA ( i...@p...fm ) wrote :
> [...]
> piekielnie boje .Ale ze mnie panikara ,co ?
>
> A tobie co przepisała ? jak długo masz te gradówke ? i jak ci to pomogło ?

Może miałam więcej szczęścia, bo mi pękła. Przepisał mi ATECORTIN-zawiesinę
przez 2 dni dwa razy dziennie, a przy jej ewntualnym powiększeniu miałam
stosować 3 razy dz.,ale nie było potrzeby. Było to w X.02r. i jak do tej
pory mam spokój.
Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-01-22 18:00:25

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez 2 dni dwa razy dziennie, a przy jej ewntualnym powiększeniu miałam
> stosować 3 razy dz.,ale nie było potrzeby. Było to w X.02r. i jak do tej

Dzieki--ja mam ją chyba od miesiaca,a lecze od 2 tygodni i nic
Wizyte do lekarz mam wyznaczoną na 3 marca ! Mam nadzieję ze do tej pory nie
umre :):):)
Powiem jej zeby mi przepisała to co tobie bo ciąc sie nie dam....:)
Mam nadzieję ze tez troche szczescia mi przypadnie w udziale.Podniosłas mnie
na duchu --do tej pory mi wszyscy mówili ze tego sie nie da wyleczyć. Dzieki
.

Pozdrawiam IZA

6. Data: 2004-01-22 18:56:19

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend IZA ( i...@p...fm ) wrote :

> [...]
> mnie na duchu --do tej pory mi wszyscy mówili ze tego sie nie da wyleczyć.

Opisałam swój przypadek.
Ciekawa jestem co ci lakarka powie, gdy poprosisz o Atecortin. Pochwal się
na grupie;)
Życzę powodzenia
Iwona

7. Data: 2004-01-22 19:55:33

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bup5l7$am9$...@a...news.tpi.pl,
IZA <i...@p...fm>:

> [...]
> pory nie umre :):):)
> Powiem jej zeby mi przepisała to co tobie bo ciąc sie nie dam....:)

IMHO nieslusznie - obstajac przy dlugim bezskutecznym leczeniu zachowawczym
zrobisz sobie wieksza szkode i cierpienie. To bardzo drobny zabieg.

--
Robert

8. Data: 2004-01-22 22:01:11

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Opisałam swój przypadek.
> Ciekawa jestem co ci lakarka powie, gdy poprosisz o Atecortin. Pochwal się
> [...]

Dzięki...nie omieszkam sie pochwalic...
Pozdr.
IZA
i...@p...fm

9. Data: 2004-01-22 22:03:47

Od: "IZA" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zachowawczym
> zrobisz sobie wieksza szkode i cierpienie. To bardzo drobny zabieg.

Co zrobić ? Ja sie przeokropnie boję :):):):):)
mojemu koledze przez przypadek przy takim zabiegu rozcieto rogówkę i potem
przez pół roku przyjmował bardzo bolesne zastrzyki w gałkę oczną :(

Pozdr.
IZA
i...@p...fm

10. Data: 2004-01-22 22:17:57

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buphci$b98$...@a...news.tpi.pl,
IZA <i...@p...fm>:

> Co zrobić ? Ja sie przeokropnie boję :):):):):)
> mojemu koledze przez przypadek przy takim zabiegu rozcieto rogówkę i

To chyba niezmiernie rzadkie "powiklanie" (casus?). Na wszelki wypadek nie
idz do tego samego okulisty, jesli to prawda ...

> potem przez pół roku przyjmował bardzo bolesne zastrzyki w gałkę
> oczną :(

Podspojowkowe chyba.

--
Robert