powieka mnie swędzi

1. Data: 2004-01-22 15:37:09

Temat: powieka mnie swędzi
Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
od 2 dni swędzi mnie dolna powieka w wewnętrznym kąciku prawego oka. rano była
napuchnięta. wygląda jak "stara". jest chropowata,zaczerwieniona. jak nie
wytrzymam i podrapię to piecze. do lekarza nie mogłam się dostać, a pani w
aptece nie chciała sama nic dać.
może można to jakoś załagodzić zanim dotrę do okulisty?
proszę o pomoc
swędzi jak coś bardzo swędzącego :-)
dzięki
wronka

2. Data: 2004-01-22 16:54:30

Temat: Odp: powieka mnie swędzi
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wronka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> aptece nie chciała sama nic dać.
> może można to jakoś załagodzić zanim dotrę do okulisty?

Potrzyj czym zlotym (albo srebrnym - nie pamietam dokladnie czym)

3. Data: 2004-01-22 17:48:12

Temat: Re: powieka mnie swędzi
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

buov70$bcn$...@g...uci.agh.edu.pl,
Paweł <o...@U...poczta.fm>:
> Użytkownik wronka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
>
> Potrzyj czym zlotym (albo srebrnym - nie pamietam dokladnie czym)

To po co piszesz, jak nie pamietasz?

Proponuje sprobowac dostac sie do innego okulisty - jest wybor.

--
Robert

4. Data: 2004-01-22 17:57:25

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend wronka ( m...@p...onet.pl ) wrote :
> [...]
> a pani w aptece nie chciała sama nic dać.
> może można to jakoś załagodzić zanim dotrę do okulisty?

Pocierając narażasz oko na stan zapalny.
Możesz pewnie szybciej dostać się do rodzinnego lek. W tej kwestii powinien
ci pomóc.
Pzdr.
Iwona

5. Data: 2004-01-22 20:14:19

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
rano
> była
>
> Potrzyj czym zlotym (albo srebrnym - nie pamietam dokladnie czym)

Jak czegos nie wiesz, to nie pisz. Piszesz bzdury.

Abka

6. Data: 2004-01-23 00:39:36

Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz pewnie szybciej dostać się do rodzinnego lek. W tej kwestii powinien
> ci pomóc.

dziękuję :-)
do poniedziałku nie uda mi się dotrzeć do lekarza... może dam radę, jak będzie
tragicznie to pewnie znajdzie się sposób na dotarcie do lekarza.
pozdrawiam
wronka

Laserwowa korekcja wady wzroku ?
sterydy