Gratulacje dla Sowy i Puchatego :)

1. Data: 2004-01-07 08:33:06

Temat: Gratulacje dla Sowy i Puchatego :)
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne gratulacje dla Sowy i Puchatego za wytrwałość oraz życzenia
następnych szczęśliwych "dziewiątek" w miłości, pociechy z owoców miłości,
wiele ciepła rodzinnego no i co by wasze dzieciaki się jednak pozamykały
dzisiaj w pokoju i szybko poszły spać :))

Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2004-01-07 08:42:45

Temat: Re: Gratulacje dla Sowy i Puchatego :)
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech się Sowa zrobi puchata a Puchaty czasami zasowi. I tak przez
następnych kilka...dziesiąt lat. A swoją drogą mogę Was pocieszyć -
słyszałem, że najgorsze jest pierwsze sto lat małżeństwa - potem się
człowiek przyzwyczaja i jest ok. Wam zostało jeszcze tylko 91 !!!

Pozdrawiam serdecznie

--
Sławek
www.slav.civ.pl

3. Data: 2004-01-07 09:01:15

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) Oasy:

> Serdeczne gratulacje dla Sowy i Puchatego

:-))))

Dziękuję.

puchaty

4. Data: 2004-01-07 09:14:20

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiele ciepła rodzinnego no i co by wasze dzieciaki się jednak pozamykały
> dzisiaj w pokoju i szybko poszły spać :))

Podpisuje sie pod gratulacjami.Wszystkiego najlepszego na nastepne wspolne
lata!

Magda

5. Data: 2004-01-07 09:16:52

Od: "..::*Kameljanda*::.." <k...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Message-ID<news:btgg81$gpd$1@news.onet.pl>
osóbki mieniącej się
Oasy z adresu <u...@p...onet.pl> wyświetla:

> [...]
> miłości, wiele ciepła rodzinnego no i co by wasze dzieciaki się jednak
> pozamykały dzisiaj w pokoju i szybko poszły spać :))

WOW 8-)
To i ja się dorzucam z gratulacjami dla mojej ulubionej netowej pary.
Najlepszego :-)

--
..::*Kameljanda*::..
http://darzycia.nowoczesny.pl/forum/viewtopic.php?t=

6. Data: 2004-01-07 09:27:39

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oasy napisał:

> [...]
> wiele ciepła rodzinnego no i co by wasze dzieciaki się jednak pozamykały
> dzisiaj w pokoju i szybko poszły spać :))

Oj, wszystkiego naj, naj!
Czego by tu życzyć najbardziej?? Chyba miłości, bo cała reszta wtedy
jakby latwiejsza sie staje ;)

Eulalka

7. Data: 2004-01-07 09:50:58

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

O rany.

Bardzo Wam wszystkim dziękuje za życzenia - no tak się zdziwiłam i
wzruszyłam Waszą pamięcią o nas, że aż mi się płakać zachciało.
Dziękuję Wam jeszcze raz

Sowa - całkiem rozklejona

I oby te dzieciaki rzeczywiście padły dzisiaj jak najwcześniej. :)

8. Data: 2004-01-07 16:52:40

Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja tez najlepszego zycze :-)

--
Careloss tez by tak chcial (2 latka z TZ)

9. Data: 2004-01-07 19:23:11

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja się do gratulacji przyłączam szybciutko :)

brow(J)arek

czy ktos to potrafi zrozumiec??
Do wszystkich chorych na celiakię i ich rodzin (to nie jest spam)
[SPAM] konto e-mail, bez spamu, bez wirusow, 100MB
Zmiana nazwiska
Sprzedam Exelon 3mg