leczenie a miejsce zamieszkania

1. Data: 2004-01-07 14:10:04

Temat: leczenie a miejsce zamieszkania
Od: Małgorzata <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Bardzo prosze o pomoc, bo naprawde nie wiem jak to jest. Wraz z mezem
mieszkam we Wroclawiu w wynajetym mieszkaniu, i jak to sie bardzo czesto
zdarza mieszkamy bez zameldowania. Staly meldunek mamy u rodzicow jakies
150 km od Wroclawia. Wczoraj dowiedzialam sie, ze jestem w ciazy (co nas
bardzo cieszy :) ) I teraz moje pytanie: czy aby korzystac z pomocy
lekarskiej we Wroclawiu pozostaja mi tylko prywatne gabinety? Jak to jest?

Bardzo prosze o pomoc,

2. Data: 2004-01-07 14:20:34

Temat: Re: leczenie a miejsce zamieszkania
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Małgorzata" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> bardzo cieszy :) ) I teraz moje pytanie: czy aby korzystac z pomocy
> lekarskiej we Wroclawiu pozostaja mi tylko prywatne gabinety? Jak to jest?

O ile jestes ubezpieczona to spokojnie mozesz isc do najblizszej przychodni
i powinni Cie zapisac.
Moj TZ tez nie jest zameldowany w Wawie a leczy sie w osiedowej przychodni.

Pozdrawiaam.Magda

3. Data: 2004-01-07 14:25:54

Od: Małgorzata <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i powinni Cie zapisac.
> Moj TZ tez nie jest zameldowany w Wawie a leczy sie w osiedowej przychodni.

bardzo dziekuje za odpowiedz. Kamien z serca ... ;)

4. Data: 2004-01-07 14:35:57

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dziekuje za odpowiedz. Kamien z serca ... ;)

No chyba ze cos sie od tego roku zmieni,bo przeciez w sluzbie zdrowia ciagle
sie cos miesza,ale badzmy dobrej mysli.
Przeciez bez sensu byloby abys jezdzila leczyc sie do rodzinnego miasta lub
placic za wizyty skoro placisz juz skladke zdrowotna.Przychodnie rozliczaja
sie miedzy soba.

Pozdrawiam i zycze zdrowka.Magda

5. Data: 2004-01-08 13:58:59

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
| bardzo cieszy :) ) I teraz moje pytanie: czy aby korzystac z pomocy
| lekarskiej we Wroclawiu pozostaja mi tylko prywatne gabinety? Jak to jest?

Przeciez nie ma zadnej rejonizacji, po prostu zapisujesz sie do wybanego lekarza
rodzinnego i
sprawa zalatwiona

Pozdrawiam

Jacek

6. Data: 2004-01-11 16:16:31

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ma?gorzata" <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Wczoraj dowiedzialam sie, ze jestem w ciazy (co nas
> bardzo cieszy :) ) I teraz moje pytanie: czy aby korzystac z pomocy
> lekarskiej we Wroclawiu pozostaja mi tylko prywatne gabinety? Jak to jest?

Jesli chodzi o ginekologów, to polecam przychodnie Corfamed na
Kluczborskiej. Pracuje tam kadra AM, przychodnia jest wyposazona w USG
dopochwowe (kazdy gabinet), wykonuje cytologie.
Jeszcze dwa lata temu przychodnia miala podpisany kontrakt z DKCh, teraz za
wizyty placi sie do poludnia 35 zl, po poludniu 40 zl. W cenie jest USG na
kazdej wizycie, wywiad, badanie ginekologiczne. Umawiasz sie na godzine, w
przychodni lazienka z bidetem i ogólnie komfort.
www.corfamed.pl

pozdr

cherokee

Gratulacje dla Sowy i Puchatego :)
czy ktos to potrafi zrozumiec??
Do wszystkich chorych na celiakię i ich rodzin (to nie jest spam)
[SPAM] konto e-mail, bez spamu, bez wirusow, 100MB
Zmiana nazwiska