"Grochowska" w Poznaniu...

1. Data: 2002-10-01 07:37:27

Temat: "Grochowska" w Poznaniu...
Od: "agnes" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Mile Grupowiczki

Jakis czas temu przewijal sie watek o biustach, biustonoszach i pani Hani z
ulicy Grochowskiej w Warszawie. A ja wczoraj bylam kupic sobie bielizne w
Poznaniu i tez trafilam na super profesjonalistki w tym temacie. Goraco
polecam sklep Amazonka na ulicy Polwiejskiej (w bramie kolo ksiegarni
technicznej, mniej wiecej). Mam dosc spory biust i wiecznie mialam problemy
z doborem biustonosza, a w tym sklepie panie mi doradzily , wybraly,
dokladnie obejrzaly, wyregulowaly i staniki leza jak ulal. Dodam, ze mial to
byc biustonosz pod sukienke slubna, wiec dodatkowe wymagania. Polecam
goraco, a ceny bardzo przystepne, w granicach 40 - 50 zl.

Pozdrowienia

agnieszka (ktora teraz ma rozmiar 70 G )

1. Data: 2002-10-01 10:35:52

Temat: Re: "Grochowska" w Poznaniu...
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakis czas temu przewijal sie watek o biustach, biustonoszach i pani Hani
> ulicy Grochowskiej w Warszawie. A ja wczoraj bylam kupic sobie bielizne w
> Poznaniu i tez trafilam na super profesjonalistki w tym temacie.

No, a czy ktos slyszal o podobnym sklepie we Wroclawiu? Glownie chodzi mi
tutaj o fachowa porade. Bo rozmiar stanika to jedno, a fachowa porada to
drugie i ta sie przyda niezaleznie od rozmiaru :))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

Salon kosmetyczny