Gronkowiec - badania

1. Data: 2003-07-18 06:14:12

Temat: Gronkowiec - badania
Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam psa chorego na gronkowca złocistego
chyba (S.aurerus meta W) - który jest aktualnie leczony.
Byłem u mojego lekarza rodzinnego i chciałem poprosić
o skierowanie na badania mnie i moich rodziców (jest to
równierz lekarz rodzinny moich rodziców) w celu rozpoznania
czy nie zaraziliśmy się gronkowcem (prośbę swoją uzasadniłem
wyniami badań psa).
Lekarz rodzinny odmówił wydania skierowania i powiedział
że to są pytania na życzenie, więc są płatne. Czy lekarz ma
racje? Gronkowiec jest chyba dość groźną baktrią jeżeli dojdzie
do zarażenia i czy lekarz rodzinny może tak sobie to zbagatelizować?

Z drugiej strony lekarz nie podał mi jakie objawy mogą wystąpić
tylko powiedział że różnie może to być i że szkoda mówić, co
nie bardzo zrozumiałem :)))).

Pozdrawiam
PRD