Gronkowiec złocisty

1. Data: 2004-03-28 19:31:28

Temat: Re: Gronkowiec złocisty
Od: "sieja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje bakteriofagi, poniewaz gronkowiec to ciezki orzech do zgryzienia i
nie rzadko antybiotyki niepomagaja.. a czlowiek sie tylko truje i meczy...

2. Data: 2004-03-29 17:13:10

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jarosław Siemiątkowski" <s...@p...onet.pl> napisał:
>
> Witam
> Czy nie wie ktoś spośród szanownych grupowiczek i grupowiczów jak pozbyć
> sie skutecznie tego lokatora . Mam go w gardle i w nosie . A oprócz tego
na
> skurze w postaci kilku plam przypominających na pierwszy rzut oka liszaj
.

Polecam maść do nosa Bactroban. Na skórę, ponieważ Bactroban jest drogi,
jego polski odpowiednik Mupirox.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

3. Data: 2004-03-29 17:31:08

Od: "marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bactroban ok 60 zł
pozdrawiam

5. Data: 2004-03-29 19:36:21

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "sieja" <m...@o...pl> napisał:
>
> proponuje bakteriofagi, poniewaz gronkowiec to ciezki orzech do zgryzienia
> nie rzadko antybiotyki niepomagaja.. a czlowiek sie tylko truje i meczy...

Bactroban to maść do stosowania miejscowego, bardzo skuteczna - także wobec
szczepów metycylinoopornych.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

6. Data: 2004-03-30 21:39:34

Od: "Jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie-bakteriofagi to jeden z najlepszych sposobow na pozbycioe sie tego
neichcianego lokatora, chociaz dosc drogi . Skontaktuj sie z Instytutem
Immunologii I terapii Doświadczalnej PAN we Wrocławiu, tam zzostaniesz
poinformowany, co zrobic zeby moc poddac sie leczeniu bakteriofagami. Mozesz
rowniez sprobowac leczenia za pomoca autoszczepionki. Rowniez ten Instytut
powinien sie tym zajmowac, jesli nie, skontaktuj sie z Katedra i Zakladem
Mikrobiologii i Immunologii Pomorskiej AM w Szczecinie, SPSk nr2, ul Powst.
Wielkopolskich - oni wykonuja takie autoszczepionki + cala diagnostyke. Koszt o
ile pamietam to ok. 150 - 200 PLN, choc moze byc drozej. w razie watpliwosci
mailuj do mnie, to postaram sie udzielic Ci wiecej wyjasnien lub pomoc w
umowieniu na wizyte do przychodni PAM w Szczecinie. POzdrawiam. Jacek

?
Pęcherzyk żółciowy
usuwanie i wstawianie zębów pod narkozą ogólną
Dawkowanie atropiny?
Pytanie o alergologa?