Gronkowiec zlocisty - autoszczepionka

1. Data: 2001-11-06 21:50:54

Temat: Gronkowiec zlocisty - autoszczepionka
Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam krotkie pytanie: Czy ktos z Was stosowal autoszczepionke w walce z
gronkowcem zlocistym? Jesli tak, to jaka jest skutecznosc tej metody?
Czy podczas stosowania autoszczepionki mozna rownoczesnie zazywac
antybiotyki i substancje podnoszace sily odpornosciowe organizmu
(Citrosept, Immu....cosik tam;-)).
Pozdrawiam serdecznie,
Aneta

2. Data: 2001-11-07 15:29:21

Temat: Re: Gronkowiec zlocisty - autoszczepionka
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam krotkie pytanie: Czy ktos z Was stosowal autoszczepionke w walce z
>gronkowcem zlocistym? Jesli tak, to jaka jest skutecznosc tej metody?
Wg piśmiennictwa - ok. 80%.

>Czy podczas stosowania autoszczepionki mozna rownoczesnie zazywac
>antybiotyki i substancje podnoszace sily odpornosciowe organizmu
>(Citrosept, Immu....cosik tam;-)).
Generalnie tak.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2001-11-14 19:09:58

Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam krotkie pytanie: Czy ktos z Was stosowal autoszczepionke w walce z
>gronkowcem zlocistym? Jesli tak, to jaka jest skutecznosc tej metody?
Witam

w zeszlym roku zaaplikowano mi autoszczepionke do walki z gron. zl.
........ze skutkiem negatywnym niestety :-(
wielokrotne posiewy nie wykazywaly zadnej poprawy
dopiero vancomycyna (wydatek ok 2tys) dala wyrazna poprawe
-zycze chojnego sponsora i rozwodu z gronkowcem
Jacek R

4. Data: 2001-12-01 12:43:07

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2001 20:09:58 +0100, "Jacek R"
<J...@p...onet.pl> wrote:

> w zeszlym roku zaaplikowano mi autoszczepionke do walki z gron. zl.
>........ze skutkiem negatywnym niestety :-(

Autoszczepionka byla w zastrzykach, czy doustna? Ja dostalam doustna
(mniej inwazyjna podobno) a slyszalam, ze w zastrzykach jest bardziej
skuteczna:-(. Autoszczepionka mi sie juz skonczyla, ale jak na razie
poprawy nie ma. Musze sie udac na badanie....Ludzilam sie, ze trzeba
troche poczekac (okolo 4 tygodni po skonczeniu autoszczepionki) na
efekty, Dostalam Biostymine na podniesienie odpornosci, ale to chyba
tez nic nie da. Hehe, grunt to wiara w sily wlasnego
orgnizmu....ktorej ja bynajmniej juz nie mam;-)).

>wielokrotne posiewy nie wykazywaly zadnej poprawy
>dopiero vancomycyna (wydatek ok 2tys) dala wyrazna poprawe
>-zycze chojnego sponsora i rozwodu z gronkowcem.

Zalamales mnie:-((((.
Mimo wszystko serdeczne dzieki (juz nie spodziewalam sie odpowiedzi na
moj post a Ty mnie mile zaskoczyles:-))!
Pozdrawiam i duzo zdrowka zycze!
Aneta

5. Data: 2001-12-03 07:49:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Dec 2001 S...@p...fm wrote:

> [...]
> Mimo wszystko serdeczne dzieki (juz nie spodziewalam sie odpowiedzi na
> moj post a Ty mnie mile zaskoczyles:-))!

Vancomycyne podaje sie wylacznie w szpitalu - wiec "za darmo"
- wlasnie leczymy jednego pacjenta nia i nie bedziemy go "kasowac".
W orezu przeciw gronkowcom - o ile nie jest to MSRA skutecznym
zestawem (i w miare tanim) jest ryfampicyna z ciprofloksacyna
oraz bakteriofagi.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

6. Data: 2001-12-03 16:41:27

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>poprawy nie ma. Musze sie udac na badanie....Ludzilam sie, ze trzeba
>troche poczekac (okolo 4 tygodni po skonczeniu autoszczepionki)
Do 3 miesięcy powinno się czekać z oceną rezultatów.

7. Data: 2001-12-03 16:42:54

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W orezu przeciw gronkowcom - o ile nie jest to MSRA skutecznym
>zestawem (i w miare tanim) jest ryfampicyna z ciprofloksacyna
Z tym, że na te antybiotyki gronkowce szybko stają się oporne.

>oraz bakteriofagi.
W tym się specjalizuje Wrocław.

8. Data: 2001-12-03 22:48:16

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>W orezu przeciw gronkowcom - o ile nie jest to MSRA skutecznym
>zestawem (i w miare tanim) jest ryfampicyna z ciprofloksacyna

Co to jest MSRA?? Czy szpital, w którym pracujesz (w którym tak dobrze
traktuje się pacjentów), to ten z filmu "Na dobre i na złe";-)?
A może nie bardzo rozumiem wyrażenie - "za darmo"....
W jakich przypadkach leczy się zakażenie gronkowcem w szpitalu?
Pozdrawiam,

Saanale

9. Data: 2001-12-04 16:23:19

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Co to jest MSRA??
MRSA - gronkowiec złocisty oporny na metycylinę (nie działają nań
wszystkie antybiotyki betalaktamowe - np. penicyliny, cefalosporyny
etc.).

>A może nie bardzo rozumiem wyrażenie - "za darmo"....
W ramach ubezpieczenia.:-)

>W jakich przypadkach leczy się zakażenie gronkowcem w szpitalu?
W wielu - posocznica, zap. płuc, zap. opon etc.

10. Data: 2001-12-08 20:19:37

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Dec 2001 17:23:19 +0100, Artur Drzewiecki
<d...@p...bez.onet.spamu.pl> wrote:

>MRSA - gronkowiec złocisty oporny na metycylinę (nie działają nań
>wszystkie antybiotyki betalaktamowe - np. penicyliny, cefalosporyny
>etc.).

Hmmmmmm....Panie Arturze, może by tak Pan przeprowadził się do mojego
miasta;-))) i został moim lekarzem rodzinnym:-))))))))????
Z wyrazami wielkiego podziwu,
Aneta

IBS zespol jelita drazliwego
Izomeraza Triozofosforanowa - TIM