IBS zespol jelita drazliwego

1. Data: 2001-11-06 19:56:13

Temat: IBS zespol jelita drazliwego
Od: "borYs" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy- zdiagnozowano u mnie zespol jelita drazliwego, choc podobno nie
jest to choroba a raczej takie nie wiadomo co... w kazdym razie od lat mam
bole brzucha i przeszedlem wszystkie mozliwe badania, lecze sie tez
cipramilem. Zadne leki na jelita nie dawaly rezultatu. Czy ktos rowniez
cierpi na te chorobe? Jak to sie leczy? Farmakologicznie czy raczej dieta?
Nie znalazlem polskich stron opisujacych te dolegliwosc. Bardzo prosze o
pomoc chorych i lekarzy. mam 24 lata

dziekuje bardzo

boria

2. Data: 2001-11-07 07:11:22

Temat: Re: IBS zespol jelita drazliwego
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Nov 2001, borYs wrote:

> cierpi na te chorobe? Jak to sie leczy? Farmakologicznie czy raczej dieta?
> Nie znalazlem polskich stron opisujacych te dolegliwosc. Bardzo prosze o
> pomoc chorych i lekarzy. mam 24 lata

dieta i psychoterapia - w tym zmiana nastawienia do zycia, zmiana
nawykow z zyciu itp. Farmakologia bez ww. daje zwykle tylko
przejsciowe efekty.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-11-07 07:51:03

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "borYs" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Nie znalazlem polskich stron opisujacych te dolegliwosc. Bardzo prosze o

Miałam też zdiagnozowany zespół jelita drażliwego po paru latach okazało się
to alergią pokarmową - na bardzo wiele alergenów. Po odstawieniu i
odczuleniu jak ręką odjął. Ponoć ok. 50% zespołów jelita drażliwego okazuje
się być alergią.
Na wszelki wypadek dobrze byłoby zrobić sobie test.
Pozdrawiam Teresa

4. Data: 2001-11-19 22:22:10

Od: s...@i...pl (-S-K-o-o-B-i-) szukaj wiadomości tego autora

borYs powiada: <s...@w...pl, 20:56, wtorek 6lis2001>

> [...]
> Nie znalazlem polskich stron opisujacych te dolegliwosc. Bardzo prosze o

zamiast zwyklego bialego chleba jesz razowy, otreby itp.., zeby bylo
duzo blonnika

--------------R----E----K----L----A----M----A-------
--------
Juz w sprzedazy. Katalog Samochodowy AUTO TESTY 2002.
Ceny i dane techniczne 1400 samochodow, 236 raportow z jazd,
testy porownawcze, wszystko o bezpieczenstwie.

5. Data: 2001-11-21 13:07:31

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wszelki wypadek dobrze byłoby zrobić sobie test.
> Pozdrawiam Teresa

jak sie robi ten test, i gdzie?
adas

6. Data: 2001-11-21 13:15:52

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi drodzy- zdiagnozowano u mnie zespol jelita drazliwego, choc podobno nie
>
> boria

czym sie objawia ta dolegliwosc?
adas

Izomeraza Triozofosforanowa - TIM