Grupę mą widzę...KULTURALNĄ

1. Data: 2004-03-12 15:10:34

Temat: Grupę mą widzę...KULTURALNĄ
Od: "ścierwo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu się zaczyna pouczanie, wysyłanie na google, do archiwum. "Ja napisałem
już wszystko na ten temat" i takie inne pogwarki. Ludzie nauczcie się
demokracji i kultury dyskusji. Uważasz, że post jest poniżej Twego poziomu,
to nie odpowiadaj na niego. Zajmij się kontemplacją dania ze zwiniętego
kwiatka cukinii. Daj innym się zapytać. Może ktoś im odpowie.
ziuta

--
zamiast sygnaturki:
Jak miło się zrobiło - nikt nikogo nie odwarkuje na google.

1. Data: 2004-03-12 15:52:49

Temat: Re: Grupę mą widzę...KULTURALNĄ
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ścierwo napisał:

> [...]
> to nie odpowiadaj na niego. Zajmij się kontemplacją dania ze zwiniętego
> kwiatka cukinii. Daj innym się zapytać. Może ktoś im odpowie.

No coś Ty. Nie jest tak źle. Ostatni rzadko ktoś odsyła kogoś do google,
co najwyżej linka podrzuci zamiast odpowiedzi.

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-03-12 16:02:06

Od: "ścierwo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

> No coś Ty. Nie jest tak źle. Ostatni rzadko ktoś odsyła kogoś do google,
> co najwyżej linka podrzuci zamiast odpowiedzi.
Tak sobie myślałam do dziś. Nawet te pierogi ruskie przeszły. Ale dziś na
beszamelu tragedia. Recydywa. Nawet Ewcia (siostra Ani) została zbesztana. A
to tak dystyngowana osoba.
ziuta

1. Data: 2004-03-12 21:02:42

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

grupę "twą"? od kiedy ?

wiku

1. Data: 2004-03-12 21:09:16

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> grupę "twą"? od kiedy ?
Czy Ty jesteś tak mało inteligentny, ze się na załapałeś?
joanna

1. Data: 2004-03-12 21:44:55

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

joanna wrote:

> Czy Ty jesteś tak mało inteligentny, ze się na załapałeś?

czy jestes tak malo inteligentna, ze musisz zadawac takie pytania ?

wiku

1. Data: 2004-03-12 22:03:43

Od: "ścierwo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jestes tak malo inteligentna, ze musisz zadawac takie pytania ?
Oba pytania są siebie warte
ziuta
--
zamiast sygnaturki:
Jak miło się zrobiło - nikt nikogo nie odwarkuje na google.
Człowiek zapytał, ludzie odpowiedzieli.
Choć temat wiele razy wałkowany.

Re: potrzebuje wypróbowany przepis na ruskie pierogi
Re: Witam i prosze o pomoc!!! - sniadanko na urodziny.
Re: Grzybek?
Gęś + korzeń imbiru
Już mam piosenkę :)