Biszkopt bez proszku do pieczenia? - Pilne

1. Data: 2004-03-12 18:01:44

Temat: Biszkopt bez proszku do pieczenia? - Pilne
Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przepis z grupy (pani Magdaleny B.) na biszkopt:

5 szt bialek
5 szt zoltek
2/3 szklanki cukru (165 gr)
1 szklanka maki (200 gr)

Czy taki biszkopt ma szanse wyrosnac? Pierwszy raz bede piec podstawe
pod tort, moja mama twierdzi ze bez proszku do pieczenia lub jakiegos
jego zamiennika nie ma szans wyrosnac... Robie w duzej formie wiec bede
piec podwojnie (tort bedzie prostokatny nie okragly wiec forma jest
doscyc duza)...

Prosze o szybka pomoc bo chcialam sie dzis za to zabrac...

Dziekuje za wszelka pomoc
--
Mam(q)a /g-g 365511
http://mamqa.webpark.pl/

1. Data: 2004-03-12 18:06:35

Temat: Re: Biszkopt bez proszku do pieczenia? - Pilne
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Le ven 12/03/2004 ŕ 19:01, Mamqa a écrit :
> [...]
> doscyc duza)...
>
> Prosze o szybka pomoc bo chcialam sie dzis za to zabrac...

Jak nie, jak tak. Wyrosnie. Przetestowane.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-03-12 18:12:33

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 12 mars 2004 ŕ 19:01:44, Mamqa a écrit :

> Mam przepis z grupy (pani Magdaleny B.) na biszkopt:

> [...]

A czy doczytalas sie ze zoltka i bialka trzeba do biszkoptu _ubic_ ? :-)

> [...]
> doscyc duza)...

> Prosze o szybka pomoc bo chcialam sie dzis za to zabrac...

Zawsze robie biszkopt ze skladnikow ktore podajesz (to klasyczny
sklad), bez proszku.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-03-12 18:16:08

Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. napisał:
> Zawsze robie biszkopt ze skladnikow ktore podajesz (to klasyczny
> sklad), bez proszku.

Doczytalam sie ale jako iz moja mama zaszczepila we mnie watpliwosci to
wolalam sie najpierw upewnic :-)

Dziekuje , juz lece do kuchni :-)

1. Data: 2004-03-12 18:36:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c2stv6$a4n$1@atlantis.news.tpi.pl> Mamqa wrote:
> Mam przepis z grupy (pani Magdaleny B.) na biszkopt:

> [...]

Jak najbardziej. Jednak nie zawsze wyrasta. Rób starannie wg. przepisu
i dobrze ubij białka.

Władysław

1. Data: 2004-03-13 07:59:49

Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Jak najbardziej. Jednak nie zawsze wyrasta. Rób starannie wg. przepisu
> i dobrze ubij białka.

Dobrze ze nie przeczytalam tego wczoraj bo bym sie zastanawiala czy
warto ryzykowac ;-) Zaryzykowalam i jedyne co, to troszke brzegi mi
spalilo ale z tym sobie poradzilam :-)

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

1. Data: 2004-03-16 14:37:17

Od: "Renia" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można do takiego ciasta dodać pokrojone owoce i wymieszać?
Chciałabym upiec w niedzielę coś takiego ale nie wiem, czy ciasto bez
proszku wytrzyma obciążenie owocami i nie klapnie.

Pozdrawiam biszkoptowo
Renia

Grupę mą widzę...KULTURALNĄ
Re: potrzebuje wypróbowany przepis na ruskie pierogi
Re: Witam i prosze o pomoc!!! - sniadanko na urodziny.
Re: Grzybek?
Gęś + korzeń imbiru