Gruszki chińskie

1. Data: 2021-10-12 08:32:45

Temat: Gruszki chińskie
Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy zbierać? Już po przymrozkach a one nadal wiszą na drzewia i twarde
jak kamień.

2. Data: 2021-10-18 12:22:29

Temat: Re: Gruszki chińskie
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2021 o 08:32, trybun pisze:

> Kiedy zbierać? Już po przymrozkach a one nadal wiszą na drzewia i twarde
> jak kamień.

Twarde, ale soczyste i najprawdopodobniej gotowe do jedzenia.
Mogą też poleżeć w domu.

Krycha.
--
,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

3. Data: 2021-10-19 12:27:52

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2021 o 12:22, Krycha pisze:

> Twarde, ale soczyste i najprawdopodobniej gotowe do jedzenia.
> Mogą też poleżeć w domu.
>
> Krycha.

Soczyste i słodkie są, ale ja liczyłem na jakiś aromat którego jeszcze
nie osiągnęły.

4. Data: 2021-10-19 21:07:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2021 o 12:27, trybun pisze:

> Soczyste i słodkie są, ale ja liczyłem na jakiś aromat którego jeszcze
> nie osiągnęły.

Podejrzewam, na podstawie doświadczenia, że już nie osiągną. :-)

Krycha.
--
,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

Wino z własnych winogron
Śmierć bukszpanu
Lawenda - jaka odmiana?
takie liście jabłoni