Grypa a chemioterapia

1. Data: 2012-03-02 19:52:46

Temat: Grypa a chemioterapia
Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę mi powiedzieć, jakie jest postępowanie w przypadku, gdy osoba poddawana
chemioterapii zachoruje na grypę?
Z tego, co wiem - nie wolno wtedy podawać żadnych leków przeciwgrypowych, a i chyba
najbliżej następująca chemia ulega przesunięciu - tak?

2. Data: 2012-05-06 19:49:26

Temat: Re: Grypa a chemioterapia
Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-02 20:52, Rostov pisze:
> [...]
> Z tego, co wiem - nie wolno wtedy podawać żadnych leków przeciwgrypowych, a i chyba
najbliżej następująca chemia ulega przesunięciu - tak?

Mnie podczas chemioterapii onkolog uprzedził, zeby w przypadku
jakiejkolwiek infekcji, natychmiast się z nim skonsultowac. Zadnych
leków na wlasna reke.
Aa czy przesuniety bedzie termin nastepnego wlewu bedzie zalezec od tego
ile czasu uplynie od infekcji i od wynikow analizy krwi

Co to za choroba ??
notoryczne biegunki, amylaza we krwi i moczy, zespół gilberta
Ciągłe mrowienie dłoni
kiełbasa 'drogowa' - na zdrowie
Projektowanie graficzne