Grypa zoladkowa?

1. Data: 2008-03-09 20:47:25

Temat: Grypa zoladkowa?
Od: j...@g...pl (JaGoDkA) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poradzcie bo do lekarza wybieramy sie skoro swit a zachodze w mysli co
sie dzieje :(

Moja 7 letnia corka skarzy sie na bol brzucha i ma biegunke.

Ale wystepuje jej to jakos bardzo dziwnie... pierwsyz raz poskarzyla
sie bodajze w piatek na wieczor.. pomyslalam ze moze zjadla cos co
jej zaszkodzilo... wziela przeciwbolowy lek, ze 4 razy w nocy wstawala
zeby sie wyproznic i jak reka odjal...
Wczoraj znowu popoludniu ja zlapalo.. bol brzucha + biegunka :( Na
wieczor minelo (zjadla jagody), cala nocke spokojnie przespala,
dzisiejszy dzien przechodzila i teraz o 21h znowu - bol brzucha i
wyproznienie sie :(

Czy to moze byc jakis wirus zoladkowy? Co tak atakuje co 12-16h i
utrzymuje sie przez 4-6h?

Bo juz w glowe zachodze :(

Dzisiaj jej diete zrobilam, zupe ryzowa z marchewka :(, buleczka
zwykla :(

Co to moze byc?

-
Pozdrowienia,
JaGoDkA

P.S. Jutro skoro swit jade do lekarza ale moze spotkaliscie sie z
podobnymi objawami?

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.dzieci.starsze

2. Data: 2008-03-09 21:03:59

Temat: Re: Grypa zoladkowa?
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaGoDkA pisze:

> P.S. Jutro skoro swit jade do lekarza ale moze spotkaliscie sie z
> podobnymi objawami?

Rotawirus może ponad tydzień męczyć. Niech dużo pije, bo biegunka też
odwadnia.
Jak macie smectę i gastrolit, to jak najszybciej podajcie. Te dwie
rzeczy, to
w ogóle powinien być żelazny zestaw w apteczce.
Trzymajcie dietę, żadnych soków.
--

Paulinka

3. Data: 2008-03-09 21:12:21

Od: j...@g...pl (JaGoDkA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczy, to
> w ogóle powinien być żelazny zestaw w apteczce.

Rotawirus tak si emoze objawiac?

Smecte i wegiel w domu mamy... pilnuje zeby byl zawsze w
"pogotowiu"... gorzej bo dzieciak na wszelkie leki, syropy ma odruch
wymiotny :( i tak od urodzenia ma .. ale jakos jej zapodam smecte...

Diete pilnuje, dzieciak duzo pije..

--
Pozdrowienia,
JaGoDkA

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.dzieci.starsze

4. Data: 2008-03-09 21:22:35

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaGoDkA pisze:

> Rotawirus tak si emoze objawiac?

U mnie to klasyczne objawy. Nie zawsze muszą rotawirusowi towarzyszyć
wymioty.

> Smecte i wegiel w domu mamy... pilnuje zeby byl zawsze w
> "pogotowiu"... gorzej bo dzieciak na wszelkie leki, syropy ma odruch
> wymiotny :( i tak od urodzenia ma .. ale jakos jej zapodam smecte...

Pocieszę Cię mój wymiotuje na widok łyżeczki...
Teraz ma ostrą anginę, jesteśmy po wizycie pogotowia, bo spuchł, dostał
na całym ciele plam, gorączki 39,5 stopni, a ja w tym stresie wymyśliłam
sobie sepsę. Na szczęście ratownicy mnie nie zaciukali za nieuzasadnione
wezwanie karetki.

> Diete pilnuje, dzieciak duzo pije..

Jutro rano Cię lekarz na pewno uspokoi.

--

Paulinka

5. Data: 2008-03-10 09:28:03

Od: "Mermaind" <j...@p...kropka.onet.kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaGoDkA" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Smecte i wegiel w domu mamy...

A u nas w domu zawsze leży Lacidofill w lodówce. Polecam - pomaga na ból
brzucha przy tego typu dolegliwościach. Można jeszcze kupić Enterol (czy
jakoś tak - chodzi też o probiotyk)

Mój syn chorował kiedyś prawie dwa tygodnie - z przerwami.

Pozdrawiam
Jola

6. Data: 2008-03-12 09:34:52

Od: dircik <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 22:03, Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> wrote:
> Jak macie smectę i gastrolit, to jak najszybciej podajcie. Te dwie
> rzeczy, to

Gastrolit - zgadza się, do tego probiotyki (lacidofil, enterol).
Smectę natomiast dwóch lekarzy ZDECYDOWANIE odradzało nam przy
rotawirusie!

Jeśli chodzi o przebieg - pojawiające się i znikające objawy - często
się tak zdarza.
Życzę zdrowia!

Pozdrawiam,
Dorota

7. Data: 2008-03-12 13:58:10

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Mar 2008 02:34:52 -0700 (PDT), dircik <d...@g...com>
wrote:

>Gastrolit - zgadza się, do tego probiotyki (lacidofil, enterol).
>Smectę natomiast dwóch lekarzy ZDECYDOWANIE odradzało nam przy
>rotawirusie!

Potwierdzam - nasz lekarz też odradzał smectę.

pozdrawiam

Magda

Alergia roztocza
[GwK] samochodzik zdalnie sterowany - PILNE
dziwne plamy - na co alergia? - długie
Tekst do "Zwierzat Dr. Dolittle"
Czy usunąć mleczną czwórkę u 8-latki?