Re: Grypa zoladkowa?

From: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Grypa zoladkowa?
Date: Sun, 09 Mar 2008 22:22:35 +0100

JaGoDkA pisze:

> Rotawirus tak si emoze objawiac?

U mnie to klasyczne objawy. Nie zawsze muszą rotawirusowi towarzyszyć
wymioty.

> Smecte i wegiel w domu mamy... pilnuje zeby byl zawsze w
> "pogotowiu"... gorzej bo dzieciak na wszelkie leki, syropy ma odruch
> wymiotny :( i tak od urodzenia ma .. ale jakos jej zapodam smecte...

Pocieszę Cię mój wymiotuje na widok łyżeczki...
Teraz ma ostrą anginę, jesteśmy po wizycie pogotowia, bo spuchł, dostał
na całym ciele plam, gorączki 39,5 stopni, a ja w tym stresie wymyśliłam
sobie sepsę. Na szczęście ratownicy mnie nie zaciukali za nieuzasadnione
wezwanie karetki.

> Diete pilnuje, dzieciak duzo pije..

Jutro rano Cię lekarz na pewno uspokoi.

--