Grzejąca lodówka :(

1. Data: 2004-08-24 13:47:57

Temat: Grzejąca lodówka :(
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Moja lodówka zamiast ziębić zaczeła grzać. Jaka może być tego przyczyna?
Stoi obok kuchenki, może dlatego się zepsuła?

Ana S.

1. Data: 2004-08-24 14:07:13

Temat: Re: Grzejąca lodówka :(
Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja lodówka zamiast ziębić zaczeła grzać. Jaka może być tego przyczyna?
> Stoi obok kuchenki, może dlatego się zepsuła?
>
> Ana S.

Witaj,

Prawdopodobnie nawalila sprezarka, wzglednie ulecial z ukladu chlodzenia
gaz. Wezwij serwis..
Ustawienie lodowki obok kuchenki napewno nie jest przyczyna..

Pozdrawiam,

Kris

1. Data: 2004-08-25 07:56:36

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Wezwałam już serwis. Ciekawa jestem ile może kosztować naprawa tej
sprężarki? Zupełnie się na tym nie znam i nie chcę się dać naciągnąć.

Anna Styś

1. Data: 2004-08-25 08:17:59

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. Wezwałam już serwis. Ciekawa jestem ile może kosztować naprawa tej
> sprężarki? Zupełnie się na tym nie znam i nie chcę się dać naciągnąć.

ja 2 lata temu wymieniłem sprężarkę (agregat) zapłaciłem 500zł więc trzeba
się zastanowić
czy nie warto kupić nowej jeśli ma się już starą.

Artek

1. Data: 2004-08-26 10:42:47

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie bylo to samo i okazalo sie ze to termostat, kosztowalo ok. 100 pln.

Mazury czarter jachtu www.rocichy.republika.pl

1. Data: 2004-08-28 09:08:35

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Był fachowiec, stwierdził że jest gdzieś w środku dziura w tych rurkach z
płynem i nie da się zrobić, tylko kupić nową lodówkę.

rekaw do pieczenia
ciasto z coca-cola, czyli kokakola kejk
Jaki mikser?
placki marchewkowe