Grzyb - opinie

1. Data: 2013-05-30 21:44:24

Temat: Grzyb - opinie
Od: Robert <r...@n...address.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór,
w mieszkaniu, w bloku z wielkiej płyty, na nieocieplonej ścianie balkonowej,
co sezon wychodzi grzyb.
Jest to mieszkanie wynajmowane - najemca prawdopodobnie użytkuje go
prawidłowo.
Po bojach ze spółdzielnią został ocieplony prostopadły kawałek przylegającej
ściany, co poprawiło sytuację w rogu, ale grzyb pojawia się nadal, głównie
na górze ściany. Spółdzielnia upiera się przy niewłaściwej eksploatacji.
Szukam firmy na Śląsku, która:
a) oceniłaby przyczynę zagrzybienia (eksploatacja lub sama konstrukcja
budynku), co pomogłoby w rozmowach ze spółdzielnią
b) zaproponowała sposoby poprawienia sytuacji - jakieś ocieplenie zewnętrzne
lub wewnętrzne
Tyle by mi wystarczyło, choć jeśli wykonałaby również prace związane z b) za
rozsądne pieniądze, to byłoby miło.
Zna ktoś sprawdzoną firmę na Śląsku, którą mógłby polecić?

Pozdrawiam,
Robert

2. Data: 2013-06-19 10:52:24

Temat: Re: Grzyb - opinie
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 maja 2013 21:44:24 UTC+2 użytkownik Robert napisał:
> [...]
> lub wewnętrzne
>
> Tyle by mi wystarczyło, choć jeśli wykonałaby również prace związane z b) za

Myślę, że

Inż. Andrzej Malicki z Oświęcimia ma odpowiednią wiedzę i uprawnienia
http://www.ih.katowice.pl/strona.php?kat=Rzeczoznawc
y&PHPSESSID=a6facb532f1bf875ea1a1e5e126b42f7#5

--
Pozdrawiam :)
JM

Cheap Jordan Shoes 2013 Timberland boots,Aidias shoes,Puma shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Nike Air Max Excellerate +2 Shoes Air Trainer 1.3 Max Breathe Shoes Air Max 1 2013 QS USATF Shoes whoesale
Cheap SUPRA Shoes COOGI Shoes Nike air Yeezy Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Inwazja pluskiew w pociągach!
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com