Grzybica stop

1. Data: 2001-01-21 20:23:28

Temat: Grzybica stop
Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znajomy oferuje mi obuwie sportowe (szmaciane buty,czesto przepacane itpe)
jednak ostrzegl mnie ze ma grzybice stop. Da sie jakos odkazic te buty by
byc w 100% pewnym ze nie przenisie sie to na mnie ?

pozdrawiam Tomek

2. Data: 2001-01-21 23:01:25

Temat: Re: Grzybica stop
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Banach napisał(a):

> [...]
> jednak ostrzegl mnie ze ma grzybice stop. Da sie jakos odkazic te buty by
> byc w 100% pewnym ze nie przenisie sie to na mnie ?

Czy już do tego stopnia jesteś biedny, że musisz brać te buty?...Zastanów
się...kup sobie nowe!

Kaja

3. Data: 2001-01-22 12:57:42

Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...
>Czy już do tego stopnia jesteś biedny, że musisz brać te buty?...Zastanów
>się...kup sobie nowe!

jezeli odkazenie nie jest wielkim problemem to dlaczego nie ? 200 z
kawalkiem
piechota nie chodzi.

pozdrawiam Tomek

4. Data: 2001-01-22 17:45:09

Od: "Marky" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomy oferuje mi obuwie sportowe (szmaciane buty,czesto przepacane itpe)
> jednak ostrzegl mnie ze ma grzybice stop. Da sie jakos odkazic te buty by
> byc w 100% pewnym ze nie przenisie sie to na mnie ?

Spytaj na kregielni w jakims centrum rozrywki gdzie wypozyczaja specjalne
buty do gry w kregle czym oni to odkazaja, bo wiem ze na pewno to robia.

Pozdr,
Marky

5. Data: 2001-01-22 18:59:33

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako takiej 100% metody dezynfekcji nie ma (no moze jak je spalic, to bedzie
ok). Hmm, jesli tak bardzo Ci na nich zalezy, to milego noszenia:), coz
zawsze istnieja dermatologdzy pelni checi do niesienia pomocy;]]]... a potem
milego stosownia, nalewki jodowej, kremow, masci, i zasypek, do tego
Clotrimazol Pevaryl oraz Lamisil, i gwarantuj ze zanim calkowicie
pozbedziesz sie tej grzybicy, to i tak wydasz majatek na srodki
lecznicze...:)) (ale bedziesz mial te upragnione buty:))))
Pozdrawiam:)
LiBi -Jacek
student med.

6. Data: 2001-01-22 19:23:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Banach napisał(a):

> jezeli odkazenie nie jest wielkim problemem to dlaczego nie ? 200 z
> kawalkiem
> piechota nie chodzi.

To sobie kup za 50 ale, żeby były tylko Twoje...Szanuj swoje stopy i nogi, bo
na starość chciałbyś, żeby byly sprawne, prawda?
A czy Ty wiesz, że but się kształtuje-dopasowywuje do nogi pierwszego
właściciela?
Jeśli Twój kolega ma platfusa, to co?

Kaja

7. Data: 2001-01-22 20:05:33

Temat: Odp: Grzybica stop
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marky, grzybice leczy sie latami bez skutku. Zastanow sie, zwlaszcza jak
lubisz miec calowane stopy ;)
200 zlotych piechota nie chodzi, fakt, ale na leki wydasz wiecej. I ile
przyjemnosci z glowy...
:))

Iwicz

Użytkownik Marky <m...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

8. Data: 2001-01-22 21:20:31

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwicz napisał(a) w wiadomości: <94i3tl$sbm$1@news.onet.pl>...
> [...]
>lubisz miec calowane stopy ;)
>200 zlotych piechota nie chodzi, fakt, ale na leki wydasz wiecej. I ile

Ooo, bardzo slusznie. Wyleczenie grzybicy jest bardzo trudne, a w przypadku
ludzi rowniez bardzo kosztowne.
Mozesz odgrzybic jakims srodkiem te buty (moze pollena jod-k, stosuje sie do
zwierzat, ale glownie sprzetu i pomieszczen:) ale to nie gwarantuje pozbycia
sie wszelkich zarodnikow.
Mowie Ci, grzybica to naprawde nieciekawa sprawa.

Cimeries

9. Data: 2001-01-23 16:57:51

Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedzi zrozumialem.
WIem ze grzybica jest ciezko usuwalna sam wlasciciel mi o tym powiedzial
dlatego wyskoczylem z tym pytaniem.

pozdrawiam Tomek

10. Data: 2001-01-25 11:50:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...magazyn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Banach napisał(a) w wiadomości: <94kdmt$mrc$1@news.tpi.pl>...
>dzieki za odpowiedzi zrozumialem.
>WIem ze grzybica jest ciezko usuwalna sam wlasciciel mi o tym powiedzial
>dlatego wyskoczylem z tym pytaniem.

Teoretycznie buty można próbować odgrzybiać pakując do nich watę nasączoną
formaliną (przynajmniej o takiej metodzie wspomina, IIR, "Zarys mikologii
lekarskiej"), ale nie wiem, jaka jest skuteczność. Ogólnie bym nie
ryzykowała, z grzybami jest przechlapane.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

Kurzajki na dloniach
operacja żylaków-Warszawa
Hipnoza
Pave
Kamien w nerce. Gdzie to najlepiej usuwaja ?