Sauna

1. Data: 2001-01-21 20:24:32

Temat: Sauna
Od: "Tomek Banach" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W jaki sposob nalezy korzystac z tego przybytku ? Moze jakies www ?
pozdrawiam Tomek

Ps to drugie moje pytanie nie wiem czy w 100% zgodne z tematuyka grupy ale
jakos najbardizej mi pasowala a FAQ nigdzie nie znalalem

2. Data: 2001-02-20 00:07:43

Temat: Re: Sauna
Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Banach napisał(a) w wiadomości: <94fgla$4o9$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>
>Ps to drugie moje pytanie nie wiem czy w 100% zgodne z tematuyka grupy ale
>jakos najbardizej mi pasowala a FAQ nigdzie nie znalalem

Wprawdzie nie ma tam instrukcji jak korzystac , ale zajrzyj i przeczytaj
jaki ma wplyw na rozne narzady czlowieka
Stronka moze troszku tendencyjna , bo importera saun , ale za to moge ci
napisac jak Ja korzystam:
Ustawiam temperature na ok 80-90 C i wchodze na jakies 5-10 min ( na
poczatek proponuje posiedziec tak kontrolnie z 3-5 min , nastepnie wychodze
ochlonac , ew splukac sie letnia woda i znowu - i tak ze trzy - cztery razy
. Nie forsuj sie - to nie wyscigi celem jest relaks , a nie rekord - po
zakonczeniu saunowania trzeba sie splukac chlodna woda ( dla twardzieli
zaprawionych w bojach sa baseny lub beczki z woda o temp 7-10 C !
Ale bez przesady
Aha przestudiuj przeciwwskazania , a w razie szumu w glowie natychmiast
wychodz - do tego trzeba sie troche przyzwyczaic ( do sauny ,rzecz jasna )
Jeszcze jedno - nic tak nie smakuje jak MALE , zimne piwko po takiej sesji -
ghrrrrr!!!

Pozdrowionka
Piotr Sowa
A tak na marginesie - masz już saunę , czy dopiero się rozgladasz ?

3. Data: 2001-02-20 07:09:14

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> W jaki sposob nalezy korzystac z tego przybytku ?

Z instrukcją obsługi... z instrukcją obsługi...

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

Grzybica stop
Kurzajki na dloniach