Guam

1. Data: 2002-02-26 20:59:04

Temat: Guam
Od: "Artur" <a...@z...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Slyszalem, ze zabiegi Guam przeprowadzane u kosmetyczki sa o wiele lepsze
niz te, ktore mozna wykonac samodzielnie, domowym sposobem(Interbiomedika).
Podobniez stezenie jest wieksze 15% zamiast 5%. Czy to prawda?
Potwierdzeniem moze byc fakt, iz znajoma kupila bloto Guam, stosowala
dokladnie wg instrukcji i nie zauwazyla rezultatow, natomiast znam tez
osoby, ktore sa zachwycone dzialaniem Guam (ale w gabinecie!).

Z gory dziekuje za odpowiedz,
Artur

2. Data: 2002-02-27 08:26:13

Temat: Re: Guam
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@z...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokladnie wg instrukcji i nie zauwazyla rezultatow, natomiast znam tez
> osoby, ktore sa zachwycone dzialaniem Guam (ale w gabinecie!).

Moja kosmetyczka twierdzi, że do gabinetów kosmetycznych środki są
mocniejsze, bo istnieje ryzyko podrażnienia i kosmetyczka sobie z tym
poradzi ale laik w domu może sobie nie poradzić...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-02-27 12:44:48

Od: "Magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a gabinety gdzie go kupuja?
w Interbiomedyce:))))
Magda
(moja pani kosmetyczka mnie do nich odeslala, bo sa jedynym dystrybutorem na
Polske:)))
Magda

4. Data: 2002-02-27 16:56:55

Od: "Artur" <a...@z...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wiec zabiegi kosztuja 1000zl, a domowy sposob - 200? Oczywiscie,
chodzi o robocizne, ale czy na pewno?

5. Data: 2002-02-27 19:17:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego wiec zabiegi kosztuja 1000zl, a domowy sposob - 200? Oczywiscie,
> chodzi o robocizne, ale czy na pewno?

Najbardziej chodzi o robociznę...
Godzina pracy kosmetyczki nie kosztuje nijak mniej niż 50 zł razem z
wynajęciem pomieszczenia zusem podatkiem itp...
Jeden zabieg z guamu trwa około 2 godziny...

6. Data: 2002-02-27 21:14:25

Od: "Artur" <a...@z...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem jednak, iz Guam'y u kosmetyczki to jednak inne produkty, niz te
oficjalnie dostepne u Interbiomediki. Podobniez kazda kosmetyczka ma
przydzielony wlasny numer identyfikacyjny, dzieki ktoremu moze w ogole
zlozyc zamowienie.

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> wynajęciem pomieszczenia zusem podatkiem itp...
> Jeden zabieg z guamu trwa około 2 godziny...

GRUSZKA szuka porady
Candida albicans - pilne !
Mam problem z wejsciem na te grupe
spalanie tych wstrętnych kcal