Guma do włosów

1. Data: 2005-08-05 15:32:40

Temat: Guma do włosów
Od: "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos jest w stanie polecic gume do wlosow jakiejs konkretnej firmy?
Bylem dzis w jednym z Rossmannow w Poznaniu, ale niestety mieli tylko zel
gumiasty, a nie tego szukam... :(

--
j.

1. Data: 2005-08-05 20:49:15

Temat: Re: Guma do włosów
Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Aug 2005 17:32:40 +0200, Joten napisał(a):

> Witam,
>
> Czy ktos jest w stanie polecic gume do wlosow jakiejs konkretnej firmy?
> Bylem dzis w jednym z Rossmannow w Poznaniu, ale niestety mieli tylko zel
> gumiasty, a nie tego szukam... :(

Guma czerwona lub srebrna(matowa)m Shwarzkopff.
Ale to tylko w salonach albo na allegro.
Koszt okolo 30zł z tego co pamietam - na allegro.

pozdr.
P.

1. Data: 2005-08-06 09:36:05

Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joten" <joten@[fizzle_the_spam_shizzle]hot.pl> napisał w
wiadomości news:42f3869e$1@news.home.net.pl...
> [...]
>
> Czy ktos jest w stanie polecic gume do wlosow jakiejs konkretnej firmy?
> Bylem dzis w jednym z Rossmannow w Poznaniu, ale niestety mieli tylko zel

ja używam gumy Joanny w takim bezowym lekko zlotawym plaskim pudeleczku.
Cena do 10zl, a konsystencja, zapach i wlasciwosci godne polecenia :)

pozdrowienia,
aneke

1. Data: 2005-08-08 07:18:05

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

thrill osis schwarzkopf (czerwona puszka) dostępna w hurtowniach
fryzjerskich ( okolo 40zł ) lub na allegro np tutaj
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59174832.

1. Data: 2005-08-08 07:53:09

Od: "Zazula [w NL]" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@w...go2.pl> schreef in bericht
> thrill osis schwarzkopf (czerwona puszka) dostępna w hurtowniach
> fryzjerskich ( okolo 40zł ) lub na allegro np tutaj
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59174832.

Jak najbardziej polecam. Przerobilam dwa rodzaje gumy Joanny i sa do duszy a
ta poprostu cudownie modeluja. Wlosy mam na max 5 cm.

Pozdrawiam
Zuzula [w NL]

1. Data: 2005-08-08 08:12:44

Od: ^aniolek^ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> thrill osis schwarzkopf (czerwona puszka) dostępna w hurtowniach
> fryzjerskich ( okolo 40zł ) lub na allegro np tutaj
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59174832.

Polecam i dodam ze cuuuuudownie pachnie :D

--
* ^aniolek^ || ...
* syganturka w remoncie

Balsam nawilżający? CO polecacie?
czym demakijaż oczu przy noszeniu soczewek ?
Fryzjer Męski w Krakowie
gdzie znajdę zamszową torebkę?
Poznan-kosmetyczka;tanio z dojazdem