Guz Wilmsa

1. Data: 2004-03-16 21:37:46

Temat: Guz Wilmsa
Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na forum

mam mały problem odnośnie tego schorzenia. Właśnie pisze pracę na ten temat
a konkretnie o związku między techniką operacyjną usunięcia guza Wilmsa( tak
na prawdę chodzi także o wpływ radioterapii) a powstałymi po niej deficytami
ruchowymi i zmianami strukturalnymi w obrębie blizny, kości i tk.miękkich.

będę wdzięczny za każde informację

2. Data: 2004-03-17 07:56:34

Temat: Re: Guz Wilmsa
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę wyjść na nieużytego, ale na początek PubMed względnie Medline
łelkam.
+ http://www.freemedicaljournals.com/

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

3. Data: 2004-03-17 19:07:24

Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wielkie---dobrze że mam translator angielski bo chyba bym się
rozpłynął
Użytkownik "Andrzej" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
deficytami
> ruchowymi i zmianami strukturalnymi w obrębie blizny, kości i tk.miękkich.

może zatruć?
Ospa wietrzna a antybiotyk-prosze o porade(pilne)
Bole glowy.
Re: Leczenie łuszczycy we Wrocławiu
Ból kości ogonowej - jaki lekarz?