Guzek w okolicach kosci ogonowej

1. Data: 2003-11-23 08:52:02

Temat: Guzek w okolicach kosci ogonowej
Od: "guit" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Problem jak w temacie - guzek pojawil sie jakiś czas temu, teraz powiekszył
się i boli.Cztery miesiące temu urodziłam synka przez cesarskie cięcie a
będąc w szóstym m-cu ciąży przewróciłam i potłukłam sobie kość ogonową.Kilka
dni po upadku pojawił sie taki sam guzek,który po tygodniu zniknął.Ten guzek
jednak nie znika a rośnie i coraz bardziej boli.Co może być jego
przyczyną,jak się tego pozbyć i czy konieczna jest wizyta u lekarza
(jakiego)?
Aneta