[GwK]Sklep z duzym asortymentem bielizny firmy Kinga

1. Data: 2004-10-06 06:47:14

Temat: [GwK]Sklep z duzym asortymentem bielizny firmy Kinga
Od: Pluszowy <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chce kupic na prezent kompletfortuna z firmy Kinga. Niestety pomimo
dlogotrwalych poszukiwan nie znalazlem go w zadnym sklepie. Nie chce
kupowac go przez internet, gdyż czesto faktyczny wyglad mocno rozni sie
od tego co jest na zdjeciu.
Czy znacie jakis sklep, w ktorym moglbym znalezc ten komplet?
A może ktoras z was go ma i moe powiedziec czy faktycznie wyglada tak
jak na zdjeciach.

http://urloogle.com/fortuna

PS
ta wiadomosc wysylam na pl.rec.uroda i pl.regionalne.krakow
Pluszowy

1. Data: 2004-10-06 06:51:55

Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pluszowy" napisał

> Chce kupic na prezent kompletfortuna z firmy Kinga.
> Czy znacie jakis sklep, w ktorym moglbym znalezc ten komplet?

Swego czasu bielizne Kingi, czy Konrada i innych polskich producentow mozna
bylo kupic na stoisku bieliznianym w bylej Krakchemii

> A może ktoras z was go ma i moe powiedziec czy faktycznie wyglada tak
> jak na zdjeciach.
>
> http://urloogle.com/fortuna

akurat tego kompletu nie mam ale kupowalam juz 2 razy bielizne przez
internet (komplet Konrada, a drugiej firmy nie pamietam) i jestem naprawde
zadowolona, wiec jesli tylko znasz dobry rozmiar, to bym na Twoim miejscu
kupila.

pozdrawiam
kasia

1. Data: 2004-10-07 11:28:31

Od: Pluszowy <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ck04ll$jt9$1@node1.news.atman.pl>, k...@p...onet.pl
says...
> Swego czasu bielizne Kingi, czy Konrada i innych polskich producentow mozna
> bylo kupic na stoisku bieliznianym w bylej Krakchemii
Dziekuje za info, bede musial tam podjechac.

> jesli tylko znasz dobry rozmiar,
Rozmiar znam, tylko dziewczyna nie miala jeszcze nic z tej firmy wiec
nie wiem czy bedzie jej odpowiadal.

> to bym na Twoim miejscu kupila.
hmm... moze masz racje...
Jeszcze raz dziekuje za informacje

Pluszowy

[allegro] hydra zen - prosba o weryfikacje
http://zakochani.pl - nowe forum dyskusyjne
obuwie OLEKSY
pianka do wlosow
Jaki żel najlepszy?