Gwidon S.Naskrent

1. Data: 2001-07-01 23:35:13

Temat: Gwidon S.Naskrent
Od: "Kriscrow" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jak juz madralo jestes taki odwazny, zeby pisac do mnie na priv,
to podaj chociaz swoj e-mail, zebym mogl ci odpisac, a jak nie
jestes, to tak publicznie: FOHZ !
i wiecej czytaj na grupie, a mniej pisz, wyjdzie ci to na zdrowie
i nikt sie nie zdenerwuje

ozieble - bez odbioru...

1. Data: 2001-07-02 07:38:09

Temat: Re: Gwidon S.Naskrent
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jul 2001, Kriscrow wrote:

> jak juz madralo jestes taki odwazny, zeby pisac do mnie na priv,
> to podaj chociaz swoj e-mail, zebym mogl ci odpisac, a jak nie
> jestes, to tak publicznie: FOHZ !

Bez komentarza co do słów tego pana, dodam tylko że mój email (we From: i
w Reply-To: też) nie jest fake, a jeśli akurat leżał serwer, to cóż...

--
GSN

Moja corka Gabrysia mowi dzis do mnie tak:
Psychologia - Gdansk
Problem z testami
po co to wszystko....
czy to problem?