HAJS/POMOCY/HLP/ZakŁAD/:D

1. Data: 2004-05-15 22:49:01

Temat: HAJS/POMOCY/HLP/ZakŁAD/:D
Od: "Jabol" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zalozylem sie z kolega ze znajde 100 osób ktore zalaza konto,
(tzw ze bede mial 100 osob kture mnie wpisza jako polecajacegO:D)
zakład o 1'000zł :] wiec PLZ pomozcie. To nie jest jakies glupie
cos ze qrde :] naprzyklad 100 wpisow czy cos...bo wpisy sam moglbym se
robic... Chodzi o zalozenie konta
http://www.butterflycash.com/pages/index.php?refid=j
abol87 <--LINK :D
z prawej strony kilknij SIGNUP i wpisz maila...to jest firma w kturej
zarabia sie hajsy na klikaniu w reklamy(nie przysyłają maili). Wypłacają
100$ na e-golda(konto bankowe internetowe łatwo sie zaklada i mozna z
niego przelac pieniadze na dowolne konto np. inteligo mbank itd) za
klikniecie dostajesz od 0.1 do 0.3 (sa ułozone według cen od najwyzszycH:P
Dobra tyle :]
Wielkie dzieki i wogule BIG THX!!