HELP !!!!

1. Data: 2005-02-02 20:10:46

Temat: HELP !!!!
Od: "Andrzej-Bari" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

drga mi miesien nad okiem miedzy powieka a brwia i szczerze mowiac mam tego
serdecznie dosyc, co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic??

2. Data: 2005-02-02 20:29:37

Temat: Re: HELP !!!!
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej-Bari" napisał w wiadomości
> drga mi miesien nad okiem miedzy powieka a brwia i szczerze mowiac mam
tego
> serdecznie dosyc, co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic??
>
>za duzo kawy za malo megnezu
nie pic tyle kawy i brac jakis magnes
teraz powinno szybko minac a jak nie to zjedz cos co ma duzo magnezu- gorzka
czekolada lub wypic kakako z prawdziwym kakaem :]

--
( )''. .''( )
( (Y) )

3. Data: 2005-02-02 20:31:44

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A wrote:

> nie pic tyle kawy i brac jakis magnes

lepiej nie...

bo zacznie przyciągać sztućce i inne metalowe przedmioty... ;)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

4. Data: 2005-02-03 07:20:12

Od: "ewa" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej-Bari" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> drga mi miesien nad okiem miedzy powieka a brwia i szczerze mowiac mam
> tego serdecznie dosyc, co moze byc przyczyna i jak temu zaradzic??

Wcześniej chodzić spać i brać tabletki magnezu.

5. Data: 2005-02-03 10:08:37

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej nie...
>
> bo zacznie przyciągać sztućce i inne metalowe przedmioty... ;)

kilka lat temu na stronie nmescafe wyczytalem, ze kawa zawiera duzo
magneSu.. za fakt powiadomienia ich o tym fakcie dostalem czerwony kubek
i kawe (ktora i tak do mnie nie dotarla, moze na poczcie ktos wypil?? ;-) )

przepajanie i karmienie zupką - dziecko 5,5 miesiąca
Plamki na skorze
poronienie i okres
Paznokcie - odklejanie się płytek.
Dieta na podwyzszony cholesterol