HOLOTA

1. Data: 2008-01-11 17:26:47

Temat: HOLOTA
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załatwiono mi dwa kompy i dostęp do Usenetu (Juan/Pedro/Pablo - czyli
kmioty).

2. Data: 2008-01-11 19:35:06

Temat: Re: HOLOTA
Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Jan 2008 09:26:47 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Załatwiono mi dwa kompy i dostęp do Usenetu (Juan/Pedro/Pablo - czyli
> kmioty).

A masz UPS-a?
pz
Piotr

3. Data: 2008-01-11 19:58:00

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 20:35, Piotr <p...@w...pl> wrote:

> A masz UPS-a?
> pz
> Piotr

Mam, ale to z neta, tym razem nie z energetyki.
Jednego postawiłem.

Pewnie za o. Rydzyka żydokomuna mnie napastuje.

4. Data: 2008-01-12 08:16:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 20:58, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Mam, ale to z neta, tym razem nie z energetyki.
> Jednego postawiłem.
>
> Pewnie za o. Rydzyka żydokomuna mnie napastuje.

Kara boska, za propagowanie tego badziewia z Torunia.

J-23

5. Data: 2008-01-12 10:18:27

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 09:16, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Kara boska, za propagowanie tego badziewia z Torunia.
>
> J-23

No tak, zapomniałem ciebie wymienić. Ale ty nie masz imienia, czyli
jesteś GWno w sreberko zawinięte.

6. Data: 2008-01-12 12:00:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 11:18, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> No tak, zapomniałem ciebie wymienić. Ale ty nie masz imienia, czyli
> jesteś GWno w sreberko zawinięte.

Nie wlamuje sie do cudzych kompow!
Radze nie odbierac e-maili od nieznanych nadawcow.
Nie sciagac z sieci pilkow muzycznych.
Nie ogladac str.porno.
Zainstalowac firewola i antywirusa.

J-23

7. Data: 2008-01-12 13:43:09

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

>Nie wlamuje sie do cudzych kompow!
>Radze nie odbierac e-maili od nieznanych nadawcow.
>Nie sciagac z sieci pilkow muzycznych.
>Nie ogladac str.porno.
>Zainstalowac firewola i antywirusa.
Linux, albo wyrzucić komputer do śmieci. Wiesz, że są ludzie którzy nie mają
komputera w domu ? Dla nich >>bezpieczeństwo<< znaczy 'trochę' co innego.

Pozdrawiam
Marcin

8. Data: 2008-01-13 00:03:35

Od: Nagash <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2008 04:00:05 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Nie wlamuje sie do cudzych kompow!
> Radze nie odbierac e-maili od nieznanych nadawcow.
> [...]

Najpierw należałoby poradzić aby nie wybierał idiotek na wyobrażane sobie
obiekty podniety przy waleniu konia.

9. Data: 2008-01-13 17:04:31

Od: Điäbëłsön <hëllböy@sätän.örg> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Załatwiono mi dwa kompy i dostęp do Usenetu (Juan/Pedro/Pablo - czyli
> kmioty).

1. bardzo dobże ci ty hójó
2. poniefarz jesteś kmiotem, który nie umi wyciagać wniosków, wkrótce
znuwu poniszczą ci kompy apiać
3.sprubuj odpalic neta na malaxeże
4.wykurwiaj

10. Data: 2008-01-13 19:23:46

Od: Piotr <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Jan 2008 18:04:31 +0100, Điäbëłsön napisał(a):

> 1. bardzo dobże ci ty hójó
> 2. poniefarz jesteś kmiotem, który nie umi wyciagać wniosków, wkrótce
> znuwu poniszczą ci kompy apiać
> 3.sprubuj odpalic neta na malaxeże
> 4.wykurwiaj

Kupin to ty, stary zboku?