HORMONY (?)

1. Data: 2005-03-20 19:11:27

Temat: HORMONY (?)
Od: katarina <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Mam taki oto problem: jestem dziewczyna (19lat) i od dłuższego czasu
niepokoi mnie moje nadmierne owłosienie (plecy, uda, ręce). Czytałam o
tym sporo i wyczytałam, ze mogę mieć problem z hormonami. (czy to
prawda?). acha i jeszcze cos-gdybym poszła do ginekologa-endokrynologa
to mogę żądać od niego badań na poziom hormonów?

pozdrawiam, zaniepokojona kaśka
--
<>< <><

2. Data: 2005-03-20 19:33:36

Temat: Re: HORMONY (?)
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

katarina wrote:

> [...]
> prawda?). acha i jeszcze cos-gdybym poszła do ginekologa-endokrynologa
> to mogę żądać od niego badań na poziom hormonów?

Powinnaś iśc do ginekologa- endokrynologa.
Żądać badań możesz ale to on decyduje jaki badania i kiedy masz wykonać.
Vlad

antybiotyk novamax
żółtaczka-pytanie????
zły zgyrz, wysuniętaz żuchwa