Bol miesni, stawow, reumatyczny, korzonki ? Brak konkretnej diagnozy.

1. Data: 2005-03-20 19:35:36

Temat: Bol miesni, stawow, reumatyczny, korzonki ? Brak konkretnej diagnozy.
Od: "GrEaZeR" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakies tydzien temu zlapal mnie bol tzn. maly uscisk (w okolicach kosci
ogonowej ) gdy bieglam na autobus , nastepnego dnia bolalo juz bardziej i
bol ograniczal moje ruchy. Kolejnego dnia juz nie moglam sie ruszac , bol
przeszywal cala lewa strone ciala od pasa w dol tzn. do kolana. Kazdy
minimalny ruch powodowal ucisk i bol. Stosowal plastry rozgrzewajace, ale
nie pomagalo. Nastepnego dnia bylo juz tragicznie, wzielam naczczo tabletki
przeciwbolwe , ktore wywolaly u mnie male zaslabniecie . Po wezwaniu
karetki, zbadali mi cisnienie i takie tam i dali zastrzyk z ketanolu, ktory
zadzialal i wreszcie moglam sie jako tako poruszac i dojsc do lekarza.
Lekarz przepisal mi Alegesal Krem do smarowania i mekoksam, a takze
Myolastan. Na poczatku mialam wieksza dawke przez 3 dni, pozniej gdyby bol
ustapil mialam zmieniszyc. Bol troche ustapil wiec zmniejszylam. Teraz
najbardziej boli po nocy, gdy rano wstaje i troche mam trudnosci z
prouszaniem, bo wciaz mnie troche boli w miejscu kosci ogonowej i troszke
utykam . Trwa to juz ok 10 dni .

Prosze pomozcie, co to moze byc i co mam dalej robic?

Pozdrawiam.