HRT - jaskra

1. Data: 2005-08-26 08:05:49

Temat: HRT - jaskra
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Gdzie w 3miescie mozna wykonac badanie HRT djagnozujace jaskre ?
Ew. gdzie szukac takich info ?
Google milcza, strona NFZ rowniez:(

pozdr
nann

2. Data: 2005-08-26 11:44:49

Temat: Re: HRT - jaskra
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej !
>
> Gdzie w 3miescie mozna wykonac badanie HRT djagnozujace jaskre ?
> [...]

Jesli jest poradnia leczenia jaskry - to tam. Popytaj tez w Klinice
Okulistycznej AM w Gdansku. I zeby bylo jasne - HRT jest tylko jednym z
badan diagnostycznych, pomocnych przy jej diagnozowaniu i monitorowaniu.
Konieczne jest tez wykonanie paru innych badan.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-08-26 22:43:08

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

casus (c...@g...pl) napisał(a):

> [...]
> jednym z badan diagnostycznych, pomocnych przy jej diagnozowaniu i
> monitorowaniu. Konieczne jest tez wykonanie paru innych badan.

Dzieki wielkie :)
Chodzi o mojego 15 letniego brata u ktorego wykryto jakies "plamki" w polu widzenia i
nastepnym
krokiem ma byc HRT wlasnie.
Juz znalazlam w Sopocie na Brodwienie, termin na polowe wrzesnia, wiec nie jest zle
:)

pozdr
nann

4. Data: 2005-08-27 05:33:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krokiem ma byc HRT wlasnie.
> Juz znalazlam w Sopocie na Brodwienie, termin na polowe wrzesnia, wiec nie

sprobuj sie tez popytac o badanie GdX i pachymetrie rogowki

pozdr.

casus

Neonatolog
białe plamki na paznokciach
problem z głosem, natężeniem, barwą, "r"
bezpłodność
Dwa pytania