Haft żukowski

From: "Milena" <m...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Haft żukowski
Date: 29 Oct 2003 09:59:30 +0100

Jakiś czas temu zakupiłam len na obrus - odleżał swoje i wczoraj w przypływie
chęci przekopiowałam do narożników tego obrusu motywy haftu żukowskiego ze
starej teczki wzorów.
Mam pytanie do dziewczyn, które wyszywały tym haftem. Wyszywa się 7-mioma
kolorami: słoneczny żółty, czerwony (karmin), 3 rodzaje niebieskiego - od jasno-
do wpadającego w ultramarynę, czarny i zielony (lekko zgnity)- tak wyczytałam
w opisie do tej teczki. Czy macie sprawdzone numery tych kolorów np. z DMC lub
Anchor, których używacie? Oczywiście mogę się przejść do Sukiennic, lub Cepelii
i pooglądać tego typu obrusy, bo jest ich sporo, ale liczę, że mi pomożecie.
Pozdrowienia

Milena