Halitosa poranna

1. Data: 2005-01-17 08:09:14

Temat: Halitosa poranna
Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś zna sposób na pojawienie się halitosy porannej (znalazłam też nazwy
halistosis lub halitosis poranny). Chodzi mi dokładnie o coś co można
stosować wieczorem, żeby się nie pojawiała. Od razu powiem, że szybkie mycie
zębów czy gumy do żucia są mało romantyczne, gdy budzi się koło ukochanej
osoby ;-))
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
P.S. W archiwum nie udało mi się odnaleźć nic na ten temat.