Migreny a antykoncepcja hormonalna

1. Data: 2005-01-16 23:26:48

Temat: Migreny a antykoncepcja hormonalna
Od: "WL" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze ja,jako ze moja pani jest malo zinformatyzowana.

Jest w wieku 24 lat, od zawsze miewala migreny.
Jednakze od jakiegos czasu (a dokladniej od czasu kiedy zaczela stosowac
antykoncepcje hormonalna) migreny nasilily sie.

Tzn. pierwszy zapisany preparat - Cilest, spowodowal zarowno zwiekszenie
czestotliwosci jak i nasilenie objawow do poziomu "nie do zniesienia", naprawde
cierpiala okrutnie. Po konsultacji z lekarzem zmienila Cilest na plasterki
Evra, migreny wystepuja rzadziej (1 raz w ciagu cyklu) ale dalej sa dokuczliwe
na tyle, ze uniemozliwiaja normalne funkcjonowanie przez kilka/nascie godzin.

Pytanie do szanownych grupowiczow. Gdzie kierowac kolejne kroki? Do ginekologa,
szukac dalej, czy do neurologa - szukac gdzie indziej? Oczywiscie byc moze
przyczyna migren jest inna, natomiast jestesmy przekonani ze jest silna
korelacja miedzy nimi a antykoncepcja.

Pozdrawiam
WL

2. Data: 2005-01-17 01:28:24

Temat: Re: Migreny a antykoncepcja hormonalna
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WL" <v...@o...pl> wrote in message

> [...]
> przyczyna migren jest inna, natomiast jestesmy przekonani ze jest silna

bo ma. u niektorych migrenowych kobiet niestety
migrena jest pwskazaniem do ich stosowania.

iwon(k)a

3. Data: 2005-01-17 07:24:43

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest w wieku 24 lat, od zawsze miewala migreny.
> Jednakze od jakiegos czasu (a dokladniej od czasu kiedy zaczela stosowac
> antykoncepcje hormonalna) migreny nasilily sie.

odstawic piguły w kazdej postaci.
takie ból sa bardzo niebezpieczne ,ja miałam podobnie ,odstawilam,piguly
i zero bólów głowey ,wczesniej maialm takie bole tylko w trakcie okresu
,non stop na prochach przeciwbólowych .masakra.
lekarz zalecil odstawienie aby sprawdzic czy to przez piguly i niestety tak.
odstawilam i czuje sie swietnie.
p.

4. Data: 2005-01-17 08:00:02

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
> lekarz zalecil odstawienie aby sprawdzic czy to przez piguly i
> niestety tak. odstawilam i czuje sie swietnie.

a może wystarczy zmienić na inne???

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

5. Data: 2005-01-17 08:08:19

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

WL wrote:
> [...]
> w ciagu cyklu) ale dalej sa dokuczliwe na tyle, ze uniemozliwiaja
> normalne funkcjonowanie przez kilka/nascie godzin.

dziwna ta zmiana... tak szczerze mówiąc...

dlatego, że oba te produkty praktycznie nie różnią się składem (tylko
sposobem przyjmowania), w dodatku ten sam producent, cena dwukrotnie
wyższa...
nie widze sensu w tej zmianie...

może pan/pani ginekolog dostaje prezenty od firmy Janssen Cilag....

6. Data: 2005-01-17 10:33:24

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może wystarczy zmienić na inne???

po cilescie miałam włókniaki w piersiach ,po minulecie migreny plus inne
skutki uboczne
nie che kolejnych eksperymantów a lekarz bez pytania mnie o zdanie
zapisał kolejne jeannine -nie wykupiłam -koniec z pigułami.
p.

7. Data: 2005-01-18 04:23:27

Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyższa...
> nie widze sensu w tej zmianie...
>
> może pan/pani ginekolog dostaje prezenty od firmy Janssen Cilag....

Nie powiem zeby mi to samo nie przyszlo do glowy, ale pani cieszy sie dobra
opinia wsrod swoich pacjentek i w dodatku zostala poinformowana jaka jest
podstawa oczekiwanej zmiany.
Jak szukac lekarza ktory dobro pacjentki postawi ponad prowizje?

WL

8. Data: 2005-01-18 12:59:54

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

migreny to paskudztwo,sama na nie cierpiałam i jeszcze andal cierpie. jakies
20lat juz je mam. Wszystkie pigułki hormonalne nie przyjmowałąm,bo od razu
wiedziałąm,ze one wzmagaja migrene, a ja juz ja miewałąm dosyc czesto,wiec
nie wiem,co bym miała.Ból kazdego dnia???
teraz jestem na terapii igłowej-akupunktura, jestem po 6 akupunkturze i jest
małe swiatełko w tunelu.

Pozdrawiam migrenoweic Joa

Pasy "sauny" oferowane w TV Mango - co o tym myslicie?
neurochirurg dla dorosłych w Poznaniu
zlamanie rzepki
angina - okres inkubacji
Rekonstrukcja strun głosowych