Hanka

1. Data: 2007-05-09 14:13:30

Temat: Hanka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
news:1178718673.787949.163620@o5g2000hsb.googlegroup
s.com...
On 9 Maj, 15:46, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
(Hanka)

> Nie muszę osobiście.
> Najwyżej powieszę wszystkie fotki jako terrorystki pochodzenia
arabskiego...
> W Usiech i Kanadolu. Też nie osobiście. I kilku osób związanych o
wyglądzie
> podpadającym. I zostanie erec - a tam też nie da się zniknąć. Chyba, że w
> ziemi.

A takiego Ciebie - nawet półżartem - nie lubię.
Ale Ciebie to pewnie i tak nie obchodzi:)

Hanka

Chyba wiesz, co to eskalacja.
Chyba wiesz, co to czas do namysłu.
Chyba wiesz, że można było to załatwić w zeszłym roku.
Wtedy napisałem Tobie, że poczekam do porodu na próbki - aby nie zagrozić
swojemu czy też cudzemu dziecku.
Nikt by nie wiedział - zaczęły się ucieczki i napaści na mnie.
Jestem cierpliwy jak słoń.
Ale też grzechotka na moim ogonie coraz szybciej grzechocze, a gruczoły mi
pęcznieją...