Help - piersi kacze, co z nimi zrobic na szybko?

1. Data: 2000-04-17 08:04:48

Temat: Help - piersi kacze, co z nimi zrobic na szybko?
Od: "Grzegorz Pająk" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani grupowicze, mam w lodowce dwie piersi kacze i musze cos z nimi
zrobic juz dzis (chwilke juz tam w tej lodowce leza). Mozecie mi cos
doradzic - jakisz szybki i nieskomplikowany sposob na ich obrobke termiczna
(bardzo chetnie z dodatkiem wina, ale z powodu braku czasu wdzieczny bede za
kazdy pomysl).

Grzegorz PAjąk

1. Data: 2000-04-17 08:36:59

Temat: Re: Help - piersi kacze, co z nimi zrobic na szybko?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Pająk" wrote:

> [...]
> (bardzo chetnie z dodatkiem wina, ale z powodu braku czasu wdzieczny bede za

Mam taki szybki sposb na kurze, ale na kacze tez sie nadaje.
Przygotowac "lakier": rozgniesc czosnek (ilosc wg uznania, ja lubie do tego
akurat baaaaaardzo duzo), dodac ziola prowansalskie (nie za duzo - tak, zeby byl
aromat bardzon lekki a nie intensywny), dolac maggi, wsypac odrobine imbiru,
dodac olej lub oliwke. Calosc wymieszac - pownna wysjc srednio gestawa ciapcia,
ktora smarujemy pokrojone w kawalki (jakies 3x3 cm) miesko. Reszta "alakieru"
zalewamy ulozowne w naczynku miesko i wstawiamy na co najmniej godziene do
lodowki. Mozna podkropic troche winem, a jeszcze lepiej wodka. Pozniej to na
goracy olej - smazyc na rumiano (trwa to doslownie chwilke). Jest pyszne!!!!
Mhhh....az mi sie pusto w brzuszku zrobilo... Podawac najlepiej z ryzem i jakas
lekka, delikatna surowka, ale mozna tez ze swiezym pieczywkiem zjesc.
Drugi sposob, to tak samo pokrojone kawaleczki mieska, obsypane wczesniej
pryzprawami (oregano, slodka paparyka), duszone chwilke z owocami (banany,
pomarancze, kiwi - kto co lubi - dobrze dodac troche kwasnych jablek lub soku z
grapefruita), pod koniec dodajemy biale wino (po chwili miesko powinno skruszec
i mozna wyjmowac). Swietnie samkuje z pieczonymi w ziolach ziemniakami i zielona
salata albo z ryzem.
Zycze smacznego.

Pozdrawiam,
kucharz Jego Krolewskiej Mosci - robal.

1. Data: 2000-04-17 08:58:50

Od: "Grzegorz Pająk" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozniej to na
>goracy olej - smazyc na rumiano (trwa to doslownie chwilke). Jest
pyszne!!!!

Dzieki wielkie - brzmi zachecajaco. A mozna sprobowac z oliwa, jak myslisz?
GP

1. Data: 2000-04-17 11:30:47

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Pająk napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Pozniej to na
>pyszne!!!!
>

>Dzieki wielkie - brzmi zachecajaco. A mozna sprobowac z oliwa, jak myslisz?
>GP

Przede wszystkim pod koniec smazenia dolozyc cwiartki winnych jablek
cudo
mozna potem nieco poddusic pod przykryciem... one tak przechodzą tym
sosikiem... ach...
Margola

1. Data: 2000-04-17 11:39:58

Temat: Odp: Help - piersi kacze, co z nimi zrobic na szybko?
Od: "JustynaP" <j...@s...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna natrzec te piersi sola i pietrzem i obsmazyc na odrobinie oleju
oleju. Nastepnie wkroic troche grzybow (moga byc pieczarki), posypac
tymiankiem, zalac winem i odrobina slodkiej smietany.Dusic do miekkosci :)
PYCHOTA

Pozdrawiam
Justyna

Użytkownik Grzegorz Pająk <g...@c...pl> w wiadomości do grup