Hibiscus syriacus 'Purpureus Variegatus'

1. Data: 2007-09-15 16:02:31

Temat: Hibiscus syriacus 'Purpureus Variegatus'
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ta odmiana zimuje w ogrodach?

Kaśka

2. Data: 2007-09-15 16:21:19

Temat: Re: Hibiscus syriacus 'Purpureus Variegatus'
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ta odmiana zimuje w ogrodach?

Zimuje ten śmieć ogrodowy,szkoda na niego miejsca.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-09-15 16:34:19

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Zimuje ten śmieć ogrodowy,szkoda na niego miejsca.
> Pozdrawiam.mirzan

Dlaczego śmieć? :)

Kaśka

4. Data: 2007-09-15 17:57:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego śmieć? :)

Kwiaty nigdy mu się nie rozwijają,zostają takie pokraki bez płatków.
A są rośliny o pstrych liściach,ładniue kwitnące.
Pozdrawiam.mirzan

5. Data: 2007-09-15 18:27:22

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Kwiaty nigdy mu się nie rozwijają,zostają takie pokraki bez płatków.
> A są rośliny o pstrych liściach,ładniue kwitnące.

A mnie sie te kwiaty podobają, mają piękny kolor. Wiedziałam, że sie nie
rozwijają, bo 'marudziliście' już o tym kiedyś, ten hibiskus ma kwiatki
w kształcie zmiętej w kulkę bibułki i taka jego uroda ... byleby mi
zmarzł pierwszej zimy :)

Kaśka

6. Data: 2007-09-15 18:35:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozwijają, bo 'marudziliście' już o tym kiedyś, ten hibiskus ma kwiatki
> w kształcie zmiętej w kulkę bibułki i taka jego uroda ... byleby mi

Jaki tam kolor, jeśli płatków wcale nie ma.Nieudana krzyżówka, na której
i tak ktoś zarobił,wmawiając,że to ładne.Byle mi zmarzł, bo wywalić szkoda,
bo kupiny w niemcach za ojra.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-09-15 19:11:54

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk zapytała:

> Jak ta odmiana zimuje w ogrodach?

W Lublinie rósł do zimy. Nie przezimował.
Nie pamiętam już, w którym to było roku, przypuszczam że 2002/3.

Pozdrawiam zawodnie, ;-(

Zbyszek

8. Data: 2007-09-15 19:31:46

Od: s...@s...pl (Smal Tadeusz) szukaj wiadomości tego autora

>W Lublinie rósł do zimy. Nie przezimował.
>Nie pamiętam już, w którym to było roku, przypuszczam że 2002/3.
:)
swojego mam chyba tez o tego czasu
roznie z nim bywalo ale zyje do dzis
:)
moj stosunek do niego jest podobny jak Mirzana
:)
z pozdowieniami i umiechami
smal

Doroczne Święto